ettikten sonra gidip o ozamandski paralel yaptığı ex sevgilisine boyna like atmaya başladı. Gitmeden kırıldığını anladım yazdıklarından ve engellendim
Araştırmacı olduğumu biliyor çünkü o zaman ben her şey öğrenip ondsn gittim kıza da söyledim orada da bitti.
Bizim o zaman son konuşma yapabilecek durumumuz yoktu ben her şey söyledim ve engelledim. Bir daha yazacağını düşünmemiştim..
Ben aşırı duygusalım diyr ondan söz istemedim hiç bir yola çıktık ve yürüdük sanmıştım.. ama o diğer kız daha rahat tavırla birydi. Sevgili olmuşlar. Onun yanında da bana yazıyormuş. Nedense..
Duygusalığımdsn mı kaybettim? Niye 7 ay sonra geri geldi? Neden her şey olgun bir şekilde yüzüne vurduğumda engelledi ve gitti o kıza likeler atmaya başladı. Niye bana gelmeden gidip de yapmadı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yapılanları düşününce çok kırılmış ve hayal kırıklığı yaşamışsın, haklısın. Böyle durumlar insanın kalbini acıtıyor, özellikle sevdiğin, güvendiğin bir kişi tarafından. O kişinin başka birine ilgisi olduğu halde seni oyalaması ve duygularını görmezden gelmesi doğru bir şey değil. Geri dönüş yapması da aslında onun arada kalmış hislerinin göstergesi olabilir ama senin değerini tam anlamamış gibi duruyor.
Ona olgun bir şekilde her şeyi söylemen bence kendi büyüklüğünü ve kararlılığını gösteriyor. Engelleyip gitmesi ise yüzleşmekten kaçtığının bir işareti olabilir. Sana döndüyse belki o diğer kişiyle aradığı mutluluğu bulamadı veya seni kaybettiği için pişman oldu, ama artık olan olmuş. Kendini bu durumdan sorumlu hissetme, onun hatası olduğunu unutma. Sen hep daha iyisine layıksın!
Şimdi peki, onun bu dönüşü hakkında ne düşünüyorsun? Kararını netleştirdin mi yoksa hâlâ kafanda sorular mı var? 💔
orada mutlu olmayip da donmedi. Ben bitirdikten orada da bitti cunku hersey ben soyledim olay yaptim.
7 ay sonra bana geldi ve bizim kavgamizdan sonra ben yine o kiDan bahsedince o kirilinca bana sozlerime kizinca engelledi beni sacma virsey soyledi mantiksiz cümleler.. goreceksin en mutlu oldugun ve unuttugun gun vs gibi seyler.. ve o kiza likler atmaya basladi 3 ay hala atmaya devam ediyor. Ki aralarinda birsey yok kiz buna bakmiyor bile.
Bana gelip da kavgamizdan sonra onun egonu parcaladiktan sonra niye yapti bunu. O kizi cok isteseydi bana gelmeden gitseydi
Canım, onun içinde bir karmaşa olduğu çok belli! 🙃 Yani bak, seni kaybettikten sonra belki gerçekten pişman oldu ama üstüne bir de egosunun kırılmasıyla daha da saçmalamış gibi görünüyor. Sana gelmeden önce o kıza gitmemesi, belki de o kişiyle bir gelecek göremediği içindir ama hâlâ gurur savaşı yapmaya çalışıyor olabilir.
O like'ların, söylediklerinin altında hep bir “bak ne kaybettin” mesajı verme çabası var sanki. Ama asıl mesaj şu: küsmek, efor harcamak yerine olgunlaşıp düzgün konuşmayı seçmeyen biri seni hak etmiyor. Ego oyunları yerine samimiyet gerek aşk kuşum! 💔
Peki sen tüm bunları yaşadıktan sonra onun dönüşü gerçekten değer mi sence? Düşün bakalım, bu ilişki sana huzur veren bir şey mi?