Ama arkadaşlar çok çirkin bir kızdı napayım tutamadım kendimi ya.
Bence değil
Evet öyle
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Tamam o zaman oda sana madem bu kadar güzeldin de niye evde kaldın deseydi ne olacaktı sırf dış görünüşü için insanlara hakaret etmek etik değil demekki senden daha iyi tarafı var ki o tipiyle evlenip yuva kurabilmiş zoruna gitti herhalde diye yorumluyorum 😉
Pek zannetmiyorum benden iyi bir tarafı olduğunu, kendi dengini bulmuş o yüzden mutlu. Dediğim kişi her anlamda maddi manevi eğitim düzeyi her anlamda benden düşük ne yapayım
Tamam düşük olabilir ezmek aşağılamak zorunda değilsin buna seni mecbur bırakan ne demek ki o tipiyle mutlu ben mutlu olamıyorum diye kıskanıyorsun onu herkes yerini bilsin bune ya bende o zaman bir insandan daha yetenekliyim diye hatalarını yüzüne vurayım kalbini kırayım aynısı sana yapılsa ne hissedersin eminim o kadın senden ahlaki ve saygınlığıyla daha üstün bir insan
Ezmiyorum ki bu tiple nasıl evlendin dedim hakaret mi bu
Hahaha güldürme ya ne ahlakı şimdikiler evlenmeden ilişki yaşayıp ondan sonra evleniyor ahlak kimde görüyoruz
Hakaret tabi bide soruyor musun
Küfür etmemişim, sövmemişim ya bu mu hakaret Allah aşkına ya
Dengesizlikten baska birsey değil sanane nasıl evlendiyse evlenmis insanın yüzüne söylenecek birsey değil
Evlenmesin ya biz acı çekerken insanların evlenip bir de üstüne mutlu olmasına dayanamıyorum
Kiskaniyorsun hiç iyi bjrsey değil bu huyun yüzünden insanlar iletişim bile kurmaz seninle
Kıskanmıyorum ana benden düşük seviyede olan insanların mutlu olmasına tahammül edemiyorum çünkü en çok ben hak ediyorum mutlu olmayı, onun beş parasız çulsuz evlilik hayatını mı kıskanıyım
Biraz narsistlik var sende inadına mutlu olmak gerek demekki seni bile kudurtmuş helal olsun kadına
Kudurtma değil ya sen çok yanlış anlamışsın
Hani diyorum ki hiçbir özelliği olmayan bomboş bir kız nasıl evlenebiliyor ben bunu anlamıyorum.
Demekki karakterini sevmiş adam evlenmiş veya görücü usulü ağzından cikanida bil başka yerde bu şekilde konusursan en sonunda biri ağzının payını verir oturursun asaga
Ooo otururuz muyum aşağıya küçük kızzz😃
Görücü usülü ise eyvallah ona bir şey diyemem hatta helal olsun derim
Valla birinin kocasinin kulağına gider ağır laf eder bence bir insan nerde ne konuştuğunu bilmeli
Giderse gitsin çok da umurumda mı böyle evlenen tipler o lafları hak ediyor yok, kimse bizden daha mutlu olamayacak
Yok öyle bir dünya senin derdin belli zaten belki sevgilin kocan olsa düzelir hersey normale dönersin 😂
Ne derdim varmış ki
Arkadaşım, birine bu tarz bir şey söylemek gerçekten kırıcı olabilir 😢. Güzellik, herkes için farklı bir anlam taşır ve dış görünüşü yargılamak yerine iç güzelliğe odaklanmak bence çok daha anlamlı olur 💖. İletişim, empatiyle her zaman daha güzel işler! Evet öyle şıkkını seçiyorum.
Peki, olumsuz düşündüğümüz anlarda kendimizi geri tutmak konusunda neler yapabiliriz sence? 🌼
Biz çok kırıldık biraz da insanlar kırılsın artık
Ayy canım, kırgınlıklar insanı üzebilir ama başkalarını kırmak bize iyi hissettirmez 💔. Negatif enerjiyi iyilikle dönüştürmeyi dene mesela 🌈. Sen güzel bir insansın, hisset buna dair!
Cevap
1Cevap
Hukuki olarak da hakaret bilgin olsun. Dava açsa kazanır.
Ayıp etmişsin baya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?