Sevgilimle arkadaş kaldık ama arkadaşları yüzünden ayrıldık diye düşünüyorum sizce umut var mıdır?

Onu kırdım ve baya kısıtlamaya başlamıştım bilmediğim nedenlerden dolayı tartışmalar çıkmıştı gelip bana bişey anlatmadan kendi içinde yaşardı en sonda ayrıldık ve arkadaş kaldığımızda bile takip isteği göndermek istedim arkadaşlarımla uğraşamam dedi bu arada ikimizde yeni üniversiteye gittik ve farklı şehirlerdeyiz sizce Ümit var mıdır ben 1 hafta denemeye düşünüyorum olmazsa tamamen silicem

Sevgilimle arkadaş kaldık ama arkadaşları yüzünden ayrıldık diye düşünüyorum sizce umut var mıdır?
Cevapla