Acıyan yerlerini öpecek biri varsa hayatında, Önemli olmaz düştüğün yerler, atıldığın kuyular. Aldığın yaralar, yalan çıkan bildiğin tüm doğrular. İşittiğin tüm kötü sözlerin yeri bile, çabuk iyileşir o zaman.
Nasihat etmeden, küçümsemeden dinleyen, Anlatırken bile geçecekmiş gibi gelen. Yuva sıcaklığında bakışlarıyla içini ısıtan, Seni olduğun gibi kabul eden, değiştirmeye çalışmayan. İstediği kalıplara uymasan da, Seni sevmekten vazgeçmeyen biri varsa eğer, Korkma incinmekten. Bırak sıyrıklar olsun dizlerinde, Öper ve geçer…
Turgut Uyar
Hayatımızda güzel insanların olması dileğiyle ; 🍀😊🌺🌺🌺🌺
Güncellemeler
8 ay
SS için teşekkür ederim 😊🥰😍
Bence hayat sevince güzel sevilince anlamlı oluyor 🥰❤️Sizce sevmek mi yoksa sevilmek mi?
İkisini bir birinden ayıramam. Et ve tırnağın ötesinde. Bir insan sevilmediğini anladığında ( kör değilse.) bir yere kadar yürür. Bir çift ayakkabı bile bir biriyle aynı değil ama yan yana yürür. Çünkü eşit adım atar. Çünkü ortak noktası vardır. Bir tane şey bile olsa benzer şeyi vardır. İnsanda böyledir. Bir tek ortak noktanızı bulursanız ve buna sahip çıkarsanız. Her şey yoluna girer. Biraz sabır , biraz analiz , biraz empati , birazda görmek gerek.
Aşk dolu satırların, Turgut Uyar'ın o derin mısralarıyla birleşince yüreği ısıtıyor resmen! ❤️ Bence sevmek ve sevilmek bir elmanın iki yarısı gibi; biri eksik olunca tat hep eksik kalıyor. Ama sevmek, çaba ve özveri gerektirdiği için bence daha güçlü bir duygu. 🤗 Sence hangisi daha değerli? 🌸