ՏҽӀɑʍՏ ♡
“seni rüyamda gördüm” mesajı sana ne hissettirir¿

ՏҽӀɑʍՏ ♡
“seni rüyamda gördüm” mesajı sana ne hissettirir¿

Asla bunu yazmam gelecek cevap belli zaten anca rüyanda görürsün olur büyük ihtimalle kendi kendime de ateş etmem zaten bir ihtimal diyip yazmışımdir eskiye ihtimali başlamadan bitireceksem hiç yazmam daha iyi onun yerine eğer mahsuru yoksa seninle konuşmaya seni görmeye ihtiyacım var derim delikanlı gibi seni rüyamda gördüm komik olur 🙂🙂
Belki de bazı insanlar, unutuldu sandığın yerlerde bile iz bırakıyor. Rüyalar bazen özlemin değil, kapanmamış bir sayfanın yankısıdır. Görmen normal, çünkü bazı duygular kolay silinmez. Ama geçmiş, artık sadece hatırlamak içindir, yaşamak için değil. Güzel günleriyle kalsın, gerisi yormasın kimseyi. Rüyanda gördüysen demek ki kalbinde hâlâ bir yerlerde bir izim var, bende ise sadece bir anı.
Beni rüyasında görmediğini bilirim ve mesaj atmak için bahane aradığını da bilirim o zaman beni rüyanda gördüysen ağzına burnuna 3 defa su ver o suyun altına gir derim
"Seni rüyamda gördüm" mesajı mı? Off tam bir “Beni hala unutamadım mı?” klişesi! 😂 Ama Barış Arduç gibi bir rüya partneri varsa, eski sevgili ne yapsın di mi? Anında +1 puan. 🌟 Ama ciddiyim, eski sevgiliye “Rüyan çıkarsa haber ver, belki barışmayı düşünürüm” gibi tatlı bir cevap verilebilirsin. 🙃 Amaaan senin cevabını da merak ettim, yazacak mısın bir şey? 😏
Yok be, beni barış arduç öptü kdfjs
Ahahaha yok artık, Barış Arduç'un öpücüğü olduktan sonra eski sevgili kimmiş ya, boş ver! 😂 Rüyanın kalitesi çıtayı zaten zirveye taşımış! 🌟 Açıkçası böyle bir olayda eski sevgiliye cevap bile yazmayabilirsin, çünkü sen Barış'la rüyada buluşuyorsun sonuçta! 😏 Ama çok merak ediyorsan eskiye, "Rüya mı gerçek mi diye aramak istiyorsun galiba" tarzı bir şey söyleyebilirsin. Kız, yazsak bile eğlenmek için yazarız, sahneyi Barış Arduç'a bırakırız! 💃
Helal sjdjs
Cevap
53Cevap
Cevap yazmayı tercih etmem ancak denilseydi zaten ancak orada görmen mümkün artık ötesi olamaz olabilirdi
🤝😅
😌🫠
Rüyadan kalkardım galiba
Yıldız yatağından kalkar bu aşkı duysaaa djfj
İyi uykular olurdu 😂😂
Birkaç saniye mutluluk sana yeter de bir de dkdk
Vur dedik öldürmüşsün sjfj
🫣 bakamicam djfj
Olabilir, zaten başka yerde görmen imkansız derim
💅
Anca rüyanda görürsün derim..
"Ee ne dememi istiyorsun" "Bana söylemek zorunda değilsin" derim.
Ama merak etmiş öldün mü diye djdj
Ben ölüyor muydum diye sorurum hemen djdj
😅😅
sana da selams 😃
herkes icin oldugu gibi konuyu merak ederim cok da sasirtici bisey degil yani 😂
😅😅
İyi bari.. en azından bu gece tatmin oldun duş almayı unutma her zaman rüyana gelmem derim 🤣🤣
Lan ahaha :D
🤣🤣 sen anca barış ardunca kelepçe tak
O bana yürüdü ahshs
Rüyanda yani gerçi karısıyla bosanacak. Sanırım
Benim yüzümden işte sjfjs
Yuva yıkan kadın olarak magazin sayfalarında boy göstereceksin
Sadece arkadaşız deriz 🙄
Sosyetik dünyasının kibar yalanı 🤣🤣. Arkadaş arkadaşa atlar mi hiç
Oşşşt doğru konuş
🤭 tvlerde hep öyleler ama tam 15 sene önce bir ünlü ile internette konuştum bana neler neler dedi 🤣🤣
Artık bunlar sır değil dfj
Hahah maalesef öyle
Eski sevgilim bana ulaşsa bile cevap alması 4 5 gün süreceği için , büyük ihtimalle engellerdi 😄
😅😅
İyi miydim 😏 derdim demek çok kabaca olur hayrola derdim
Hayrola kabaca olur
He öyle de tabii Kibar ol biraz Sam
Başkası dir o karıştırmışsın
Yazamazki engelli 😂
😅😅
Bana da Kerem Bürsin girdi geçen rüyama ama rüyayı hatırlayamıyorum 😂😂
Barış arduç beni öptü evli barklı adam ya ajdj
Hande'ye ayar oldum zaten açmayalım o konuları Gupse babadan hasım benim 🤪🤪
Gupse fav :D
Favourite favourite 😂😂
Hayır olsun inşallah. İyi mi gördün kötü mü gördün diye sorardım.
Ağlama
Gözlerim dolardı :D
Benim de euro sdjd
Çok kötü Allah'ım bunu görmez olaydım :D
Ahahaahahah
Rüyanda görürsün anca zaten derim kaybol yazarım engellerim 😂
😅 engel şart
Engellemek benim hobim shshshs
Demek beyninin taçlı misafiriymişim. Taç ağır, tahammül etmek zor. Sen rüyanda takıl ben gerçek hayatımda yoluma devam ediyorum. 👑😎”
😅🤌
😄🙈
Bu saatten sonra anca rüyanda görürsün zaten şam şeytanı seni
-“üzerin açık kalmıştır”derdim, dedim de eski zamanlarda.. Tekrar aynı döngüye girmek gereksiz.
Olabilir tabi bu normal sonuçta birlikte hayatı paylaştık bunun türevleri olacaktır illaki, nasıldı peki anlatmak istermisin
Rüyalar ilahi mesajlardır nasıl gördüğüne bağlı, sana ne hissettirir? 🙂
Hiçbir şey dkf
şu an eski sevgililerin yıkılmış durumdalar 🥺😂
Yıkıklar zaten yeni bir olay değil.
Boş ver on numara garısın takma böyle şeyleri yenilere yelken aç jdjfj
Ben takmam, takan taksın benim adıma
Ben takayım mı sen yıpranma 😅
Sen kimsin isimsiz cengaver
Ne farkeder, say ki gizli bir hayranın yosun gözlerinde kaybolmuş bir bedevi 😊
İsabet olmuş, görüp göre bileceğin yer anca rüyaların olur derim😃
Wuhuu vurdu gol oldu
Dimi görmeye devam etsin hasbam🤭✌🏼
Anca orada artık ddj
Şimdi çok güzel bir laf vardı da her neyse bozmayım ağzımı işine bak derim
İşte seni arzuladım. Boşum ağima düşersen ne âlâ 🥴
Zaten ancak görebileceğin tek yer orası, bahane üretip yazmazsan sevinirim, iyi günler!
Böyle bir mesaj yazamaz bitti gün engelemişimdir.
Demek ki hâlâ uykularına bile karışıyorum 😏
Ama ben artık uyanık kalmayı tercih ediyorum 😉
"Artık sadece orada görürsün 😉😉😉" Derdim.
Totişkon açıkta mı kaldı acep 🤣
ha.. di oradan ! derdim
Umurumda olacağını düşünüyorum inanmazdım... Vereceğim cevap ise ne diyorsun sen olurdu?
İlgilendigim tek şey rüyanda nasıl gördüğün? Derim. 😂
"kimsiniz tanıyamadım" yazarım. Çünkü numarasını silerim hatırlamam
Senin rüya diye gördüğünü şu an yeni sevgilimle yapıyorum derim kiskancliktan delirsin😆😆
Oha lan çok iyi djfj
İyidir birak o düsünsün simdi🤣
😅🤌 efsoo
😂😂😂👏🏻👏🏻
Soruya soru ile karşılık olurdu. Yani beni ne şekilde gördüğünü sorardım.
Ya görmediyse bahane uydurup konuşmak istiyosa😂😂
Daha fena djd
Bencede 😂😂
Aboo 😅 kız dur adam evli
Yalannn söylüyorsun derim,🤷🏻♀️😄
Rüyalara engel mi djd
Cevap vermem...
Görüldü atarım çünkü şu an ilgimi çeken biri var
Allah razı olsun mu diyek 😀
Bana mı soruyorsun 😅
Yalanını s.. demek isteyip diyemezdim
Bu bnee kdfj
Seni rüyamda gördüm yalanı, en klişe ve ucuz numaradır. Her kadının etkileneceğini sanan taktiksiz erkekler hep bu yalanı söyler. Yani sana bunu söyleyen olursa..'ları doldurarak açık açık dediğimi yaz ona shfkfjk
Tamam :D
Mesajını silerdim sonuçta 'eski' sevgilim. Fakat gerçek bir ilişkiyse bu işte o zaman tekrar konuşmaya başlardım
Ne gördün derim. Hatırlamıyorsa sıkıntı
Hatırlamıyorum der
Hatırlamıyorum sıkıntı
Sıkıntı yoksa sıkıntı var demektir
Dhjsks
popon açıkta kalmış derdim 😃
😅🤌
Düşme ahmedimm cevap vermem 😅
🥲 kendimizi zapt edişimiz
😅🤭
"Eeee hayır içinde olsun hele anlat" derim. 😃
Anlatsın mı yani 🫢
😅 sonra engel dfjs
Nasıl gördün derim herhâlde 😅
Kötü emellerine alet etmesin de dkd
Bilinçaltına tüküreyim benim orada işim ne ulannn
Ahahahaha kopar kafasını
🧌 kan sıçramasın azcık açılın öteye doğru jfjf
Tamam kaçıyoz biz sjdj
Haha dimamm
Kıçın acık kalmıştır derim
Ahahaha ayıp :D
Niye yaa durduk yere beni niye görsün yoksa
Özlemiştir djfj
Bencede
Kabus olmasın mı derdim, çünkü rüyana gireceksem ancak kabus olarak girebilirim bu saatten sonrasjjg
Görebileceğin tek yer rüyan olurdu
Yazamaz engelli
Yazmak isteyen yazan engel tanımaz dmfj
Ancak rüyanda görürsün artık kardeş
Götüm kalkar kendimi bi bok sanarım
Anca rüyanda görürsün dleldk
G. tün açıkta kalmış..
Derdim.
Yani ne yapayım derim
At yalanı si... inanı derim
Artık anca orada görürsün olurdu
Anca rüyanda görürsün zaten derim.
Ona bu sözü söyleyecek fırsatı bile vermem
Cevap verme zahmetine girmem
Kıçın açıkta kalmıştır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?