"Seni rüyamda gördüm " diyen eski sevgiline ne cevap verirdin? Hahah :D
Çok saçma bir yalan ve bahane ya...:d yani rüyada görmek nedir ya haha
Çok saçma bir yalan ve bahane ya...:d yani rüyada görmek nedir ya haha
Görebilir ama ben görüyorum djdjd
Anlat anlat sen seversin...
Cevap
9Cevap
Benim eski sevgilim yok olsa da anca rüyanda görürsün derdim zaten :D :D
Olabilir rüya bu her şey herkes girer, ne yapıyorduk derim
Beni rüyasında sevgilisi zannedeni gördüm böylesini daha görmedim :D
O da ilginç bir vakaymış hahah
Olabilir normal görmesi. Anca rüyanda görürsün zaten diye tepki verilir
Rüyasında bile göremez hahah öyle dedim. sonuç olarak eski sevgililerimle kötü ayrılmadık. bu yüzden bahane edip yazdıklarında şakalaşabiliyorum :d
Aman ya takmıyorum. rüya sonuçta görmüştür ya da görmemiştir. :D
hahah :D
Böyle bahaneleri sevmem ya. Yani konuşmak istiyorsa insan bahane üretmemeli. Ve zaten ben ters bir insan değilim. neşeli bir insanım genel olarak. Doğruca konuşmak isteyen birini terslemem :D
Genel olarak neşeliyim ama bazen sağım solum belli olmaz. Yani bilirsin her anımız her anımızı tutmaz. :D bilmem neden öyle göründüm acaba... bir fikrim yok hahah
Önermeyebilirsin. Dediğim gibi saygı duyuyorum. ve bu sorun değil. ne göründü bilmiyorum. Ama nasıl görmek istiyorsan öyle gördün:d
Açık sözlüsün. Aynen konuşmak istiyorsan tabii ki bahaneye gerek yok. :) tamam laflayalım
Gördüğü ile kalır ancak.
Aynen hahha
Bu saatten sonra zaten anca rüyanda görürsün denir
Rüyasındada göremez hahah :D mum yakıp mumla arar...:d
Zaten anca rüyanda görürsün yaz fkdmdm
Öyle yazmadım. Rüyanda bile göremezsin yavru yazdım hahah
Kdjsjdjdjd
baska yerde göremezsin zaten
Sieee
Kaba değilim ya. Exlerimle kötü ayrılmadık. bu yüzden hiçbirine küfür etmem. :D
Bırak bu dümenleri derdim..
görmeseydin denir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar