Bir erkekle buluşmalar çok iyi geçiyor ama iletişim kurulamıyorsa sorun o erkekte midir?

Iletişim kurulamıyor derken günlük olarak neredeyse hiç konuşmuyoruz. Sadece günaydın yazıyor, akşam da nasılsın.. Sadece ondan bekliyorum gibi görünmemesi için bazı günler önce ben yazıyorum veya sabah o günaydın yazmışsa akşam ben yazıyorum. Yani bu rutinimiz oldu bir sabah bir akşam.. Ama mesela dün bir tık fazla yazıştık, bana kalpli emoji falan gönderdi, ben de ona gönderdim. Bugün hiç yazmadı mesela. Yani adeta fazla yazışmamızı telafi etmek ister gibi. Öldü mü kaldı mı bilmiyorum 😄 başka bir kadınla mı görüşüyor da böyle yapıyor ya da beni mi yeterince beğenmedi, o da ihtimal dışı bence. Beğenisini fark ediyorum. Ilk tanıştığımızda daha fazla yazisiyorduk. Şimdi beni elde ettiğini mi düşündü de yazmıyor? Işleri ilk tanıştığımız döneme göre daha yoğunmuş ama, onu söyledi ama bilemem tabi ki doğru mu yanlış mı.. sizce ne yapmalıyım? Böyle devam ederse beni kaybedebilecegini anlamasını istiyorum. Buluştuğumuzda el tutma vb mi olmasın? O zaman mı anlar? Erkekleri kadınlardan soğutan bazı davranışlar olur ya onu da yapmıyorum ben. Mesela sürekli şikayetlerimi anlatmıyorum, duygusal çöp kutusu olarak kullanmıyorum. Mesela dün akşam yazisirken moralimi bozan bir konu oldu, onunla alakası yoktu konunun. Iki dakka sonra bu kadar dert etmeyeceğim bir konu için onu duygusal çöp kutusu yapmadım mesela moralim bozuk falan demedim. Ya da buluşunca her şeyden şikayet etmiyorum her şeye müdahale etmiyorum, bazı insanlar olur ya cafeye gidince oradan memnun olmaz sürekli söylenir falan, öyle bir insan değilim. Planları onun yönlendirmesine izin veriyorum, diyorlar ya erkek kendini erkek gibi hissetsin, ona bırak vs diye. Bir kaç kez hesap ödemek istedim ödetmedi, sen böyle yapınca rahatsız oluyorum dedi. Bir daha yapmayacağım zaten rahatsız olduğunu söylediği için.. neyi hatalı yapıyorum nerede bir hatam var bilmiyorum.

Güncellemeler
8 ay
Alma verme dengesini korumaya çalışıyor olabilir bence. Sürekli o verici oldu galiba ilişkimizde..
Güncellemeler
8 ay
Ayrıldım arkadaşlar...
Bir erkekle buluşmalar çok iyi geçiyor ama iletişim kurulamıyorsa sorun o erkekte midir?
Cevapla