Yine geçti ya istemiyorum ben ömür boyu ona mı aşık takıntılı kalacağım ya nereye kadar?

Bana dediki yapılmış şeyin davası olmaz dedi Türkçe mealine siz çevirin. Güzel güzel konuştu. Bütün kızgınlığım kırgınlığım geçti. 😭 Ya ben istemiyorum artık onu sevmek. Birde hiç arkadaşım kalmadı benim böyle dengesiz dengesiz şeyler yaptığımı hissediyorlar mı acaba?
Yine geçti ya istemiyorum ben ömür boyu ona mı aşık takıntılı kalacağım ya nereye kadar?
Cevapla