Onunla hiç konuşmadık, nasıl oldu bilmiyorum ama çoook seviyorum onu♥?

Okulda bir çocuk var nasıl oldu bilmiyorum ama onu çook seviyorum. Derslerde yolda evde uyandığımda hep o aklıma geliyor. aradaki dengeyi kurmayı pek başaramıyorum aslında derstede aklıma geliyor ve konsantrasyonum biraz da olsa bozulabiliyoo. sizce ona onu sevdiğimi söyliyim mi? yani söylersem o da benden hoşlanıyosa bile direk sevgili olmam onunla. sadece onu çok sevdiğimi bilsin, içimde kalmasını istemiyorum. böyle derslerede adapte olamıyorum. belki flörtleşmeye başlarız benden hoşlanıyorsa. onunla hiç konuşmuşluğumuz yok ama çok seviyorum onu sizce napıyım?
Onunla hiç konuşmadık, nasıl oldu bilmiyorum ama çoook seviyorum onu♥?
Cevapla