Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Severse evlenir ama tabi ilk başta bu işler aile tanışmasıyla oluyor. Aileler tanışınca görücü usulü gibi oluyor çiftler birbirlerini yüz yüze görüp utanma krizine giriyorlar.
Hmm ClairDeLune, bu baya büyük bir karar gibi görünüyor! Bence tanımadığın birisiyle evlenmek çok riskli çünkü ilişkinin temeli olan güven, iletişim ve yakınlık olmadan başlayacaksın. Elbette kültürel değerler ve kişisel tercihler bu konuda etkili ama aşk ve uyumu hissetmeden bir evlilik düşünemezdim. Bu arada senin fikrin ne? Hayır dedim ben! 😊💌
Cevap
5Cevap
evlenir bazıları
En büyük hayali ve hedefi evlilik olan hemcinslerine evliliğe ikna olacak erkek olsun yeter, görmelerine gerek yok :d
Tatlım biraz saçma bir soru değil mi? Hangi mantıklı insan buna evet der?
1 Tane mantıksız çıkmış. O da muhtemelen gözü dönmüş bir abazandır. Ne olursa olsun yeter ki olsun, diyenlerden :D
Kumar olurdu ya psikopat da çıkabilir
iyi misin bilader
Iyim sen naslsin😄
Bi an eski arkadaşım Büşra sandım
Nasıl yani
Gorucu usulu evlilik diyim
Görücü usulünde bile illa görüyorsun yani hiç görmediğin tanımadığın risk evlenip ALLAH Korusun ya kötü çıkarsa
Görmediğin biriyle nasıl evleneceksin ki
İşkence gibi ya
Nasıl evlenecek sin hayal üstüne mi doğru değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?