Ya sanki birinden hoşlanıyor gibiyim ilk kez bir farklı hissediyorum daha 1 kere gördüğüm birine karşı gecer mi acaba?

Daha önce sevgili flört hiçbir şey yapmadım bu çocuğuda tanımıyorum sadece geçenlerde arkadaşıma ideal tipimden bahsetmiştim kaslı, uzun, yeşil gözlü, komik, kültürlü, kumral falan diye eve gittim hayatı sorguladım herkesi seven var beni neden kimse sevmiyor diye ertesi gün tam bu kriterlerde bir çocuk geldi sınıfa 4 gün falan oldu geçende çocukla sohbet ettik peşimden geldi işte PESİMDEN GELDİ ÇIKIŞTA PESİMDENNN neyse hayırlısı diyin, maşallah diyin , ya hak diyin...

Ya sanki birinden hoşlanıyor gibiyim ilk kez bir farklı hissediyorum daha 1 kere gördüğüm birine karşı gecer mi acaba?
Cevapla