20 yaşındaki bir kadının 40’lı yaşlarındaki bir erkekle aşk yaşaması gerçekten mümkün mü?

Çoğu kişi 40’lı yaşlarındaki erkeklerin duygusal, çabuk kırılan ama yine de âşık olabilen insanlar olduğunu söylüyor. Ben ise bunun tersini düşünüyorum; sanki o yaşlarda erkekler duygularını yitiriyor, sevmeyi bırakıyor. 20 yaşında genç bir kadının âşık olabileceğini ama 40’larındaki bir adamın aynı tutkuyla seveceğine inanmakta zorlanıyorum. Sizce gerçekten böyle bir ilişki aşk dolu olabilir mi, yoksa daha çok alışkanlık ve bencillik mi olur?
20 yaşındaki bir kadının 40’lı yaşlarındaki bir erkekle aşk yaşaması gerçekten mümkün mü?
Cevapla