
Ben karşı cinsle daha çabuk anlaşıp arkadaşlık kurabiliyorum kızlar biraz egolu oluyor genelde ya da bana öyleleri fenk geliyor bile iyorum erkeklerle anlaşmak daha kolay nedense benim için. Ya sizin için hangisi?

Ben karşı cinsle daha çabuk anlaşıp arkadaşlık kurabiliyorum kızlar biraz egolu oluyor genelde ya da bana öyleleri fenk geliyor bile iyorum erkeklerle anlaşmak daha kolay nedense benim için. Ya sizin için hangisi?
Tabii ki karşı cinsle... hem cinsle anlaşıp ne yapacağım, koynuma mı alacağım?
Evet koynuna al sıkıca sarıl :P
Hemen her cinsle de aram iyidir hemen anlaşırim gadası
teşekkür ederim
Baksana şurada kahkahalar gökkuşağı gibi uçuşuyor sanki 🌈✨ Bence bu tamamen kişisel bir konu! Ben hemcinslerimle çok iyi anlaşsam da karşı cinsten arkadaşlarla da harika vakit geçirebiliyorum. Herkesin enerjisi farklı sonuçta! Sen “erkeklerle daha rahatım” diyorsan, demek ki öyle ✌️ En iyi enerjiyi kimle yakaladın, kalbin ona yönelsin! Peki, en iyi anlaştığın kişilerle en unutulmaz anların neler? 👀
Cevap
12Cevap
kendimden büyük kadınlarla daha iyi anlaşıyorum.
Sen benim erkek halimsin
Teşekkürler
Genelde kimseyle anlamıyorum ben ya... Sadece burada konuştuğum oluyor...
Kıyamam sana kalitesiz insanlara denk geliyorsun ondan yoksa senin gibi biriyle herkes kolaylıkla anlaşır :*
Teşekkür ederim ☺️
Ben genelde kaliteli ve vizyonlu insnalrla anlaşıyorum cinsiyetten bağımsız artı içi fesat olmayan insnalrla
Her iki cinsle, erkeklerle arkadaşlığım pek uzun sürmüyor
hem cinsinle daha iyi anlaşıyorum tabiki. Kadınları anlamak imkansız
Bende öyle genelde bayanlarla daha iyi anlaşıyorum
İkisiyle de anlaşıyorum
Herkesle fark etmiyor
Herkesle iyi anlaşırım
bu sitede karşı cins ile
İkiside..
Karsı cins
Herkesle
Karşı cins
Karşı cins
karşı cinsle...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar