Genelde en iyi kiminle anlaşıyorsunuz karşı cinsle mi hemcinsinizle mi?

Genelde en iyi kiminle anlaşıyorsunuz karşı cinsle mi hemcinsinizle mi?

Ben karşı cinsle daha çabuk anlaşıp arkadaşlık kurabiliyorum kızlar biraz egolu oluyor genelde ya da bana öyleleri fenk geliyor bile iyorum erkeklerle anlaşmak daha kolay nedense benim için. Ya sizin için hangisi?

Genelde en iyi kiminle anlaşıyorsunuz karşı cinsle mi hemcinsinizle mi?
Cevapla