Gururumu kalbimi çok kırıyor ama yine de vazgeçemiyorum neden?

Whatsapptan o kadar mesaj atıyorum görüyor mavi tık oluyor cevap vermiyor. O kadar buluşmak istiyorum umrunda bile değil. 17 yıldır seviyorum ben bunu ya. Dün akşam aradı düğündeydik açamadım. Sonrada mesaj attım bir daha ne zaman arasan açarım Senden başka kimseyi sevmicem hem üşenirim ben başkasını sevmeye diye. Yok cevap vermiyor. Az önce wpde çevrimiçiydi.
Gururumu kalbimi çok kırıyor ama yine de vazgeçemiyorum neden?
Cevapla