Eski sevgilim doğum günümü kutladı, sizce neden böyle davranıyor?

Karsı karsıya gelmeyiz, uzak mesafeydik ben de bu yüzden ayrılmıstım ama doğum günümü kutladı ve sonrasında böyle bir tepki verdi amacı ne -gerçekten saygı ve değer gösteriyorsa neden sohbet bile etmedi- kafamı karıstırmak mı? erkekler yardımcı olursanız sevinirim:(

Birde 1 hafta öncesinden gönderme yapıyordu

Eski sevgilim doğum günümü kutladı, sizce neden böyle davranıyor?

Engelledim ve mesajı sildim 1 saat sonra farklı platformdan farklı hesap açıp bunu yazmıs amacı ne ne yapmaya calısıyor nasıl davranmalıyım sizce?

Az önce kafam çok karışıktı, duygularımı kontrol edemedim ve istemeden sert bir tepki verdim. Bunu hak etmiyordun. Kusura bakma.

Eski sevgilim doğum günümü kutladı, sizce neden böyle davranıyor?
Cevapla