Sana karşı bir şey hissetmiyorum duygusal anlamda bana karşı umut etme içinde sadece arkadaş kalabiliriz dedim. ( 2 defa net şekilde konuştum )
Ama hala sürekli yazmaya devam ediyor.
Ayıp olmasın diye cevap veriyorum cevap vermeyince bir hata mı ettim neden soğuksun yapıyor
Sürekli konu açmaya çalışıyor kendince
Cevap verince hata mı ediyorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, durum biraz karışık bir hal almış sanırım 🌸. Öncelikle, hislerini açıkça net bir şekilde ifade etmişsin, ki bence bu çok olgun bir davranış. Ama sen ne kadar açık olsan da, karşı tarafın hala umutlanmış olması ya da sana başka bir şekilde yaklaşması, bu noktada onun kişisel bir kabullenme süreciyle ilgili. Cevap verirken aslında niyetin kibar olmak tabii, ama bu durum onun umutlarını diri tutuyor olabilir.
Belki artık biraz mesafeli olmak gerekebilir, ama bu mesafeyi de kibarca koruyarak yapabilirsin. Ona arkadaşça bir bağ kuramayacağını açıklamanı tekrar gözden geçir derim. Sence böyle devam etmesi, onun için de senin için de sağlıklı mı gerçekten? Düşüncelerini merak ediyorum! 😊