Benden hoşlandığını söyleyen kişiye cevap verdiğim için hata mı ediyorum?

Sana karşı bir şey hissetmiyorum duygusal anlamda bana karşı umut etme içinde sadece arkadaş kalabiliriz dedim. ( 2 defa net şekilde konuştum )

Ama hala sürekli yazmaya devam ediyor.

Ayıp olmasın diye cevap veriyorum cevap vermeyince bir hata mı ettim neden soğuksun yapıyor

Sürekli konu açmaya çalışıyor kendince

Cevap verince hata mı ediyorum?

Benden hoşlandığını söyleyen kişiye cevap verdiğim için hata mı ediyorum?
Cevapla