Ben prensime çoküzülüyorum yani kendisi ultra zengin ve kaliteli olmasın rağmen ve her anlamda zirve benimle evlenmek istediğiimço?

Yani onu zengin olduğu için vs istemiyorum gerçekten sevdiğim ve beğendiğim için ama o da bir sürü seçeneği olan bi insna kendisi gibi ailesi zengin birinin kızını alabilir yani ona ve ailesine çok üzülüyorum yani geçmişte işte beni isteyen kişileri reddetmemin sebebi maddiyatla gram alakalı yok çünkü kolay kolay beğenenen ısınan ve seven bi insna değilim karşı cinsi
Ben prensime çoküzülüyorum yani kendisi ultra zengin ve kaliteli olmasın rağmen ve her anlamda zirve benimle evlenmek istediğiimço?
Cevapla