Ben görmemezlikten geliyorum. Bakmak yakışık almaz zaten. Fakat içimden başka şeyler söylüyorum tabi 😄 herkes kendi keyfine baksın kimse kimseye karışmasın zaten sinirler gergin. 🤪

Ben görmemezlikten geliyorum. Bakmak yakışık almaz zaten. Fakat içimden başka şeyler söylüyorum tabi 😄 herkes kendi keyfine baksın kimse kimseye karışmasın zaten sinirler gergin. 🤪

Keşke her şey sokakta veya sosyal medyada gördüğümüz gibi mutluluk içerisinde olan çiftler gibi olsa ama bunlar gerçeği yansıtmıyor musmutlu her şeye dört dörtlük olan hiçbir şey yoktur O yüzden sarılıp mutlu pozu veren çiftlerin de acaba içerisinde beyinlerinden kalplerinden ya da hayatlarından neler geçiyor Ne sorunlarla karşı karşıya olduğu bilinmiyor bilmiyoruz
Kesinlikle öyle gülümseyen ama içi kan ağlayan çözüm bulamayan güçlü durmak için gülümsemek zorunda kalan mutluymuş gibi gözüken çok insan var
Aynen öyle☺
💐
Kamu alanında öpüşüp duran tiplerden aşırı rahatsız oluyorum. Dik dik bakarım. Gerekirse uyarırım. Sokaklar kimsenin kendi evi değil. Hâl ve hareketlere dikkât etmek önemli.
Huzurlanıyorum bee. Onları mutlu görünce nedense bende yumuş yumuş oluyorum. Ve de çok bakmamaya çalışıyorum. Rahatsız olmasınlar diye 😄 yanlış anlaşılmaları sevmem
Sen ne tatlısın ya! 😄 Herkesin keyfi kendine tabii, dışarıda gördüğümde ben de çok büyütmem. Ama içimden "aşk dolu dünya, ne romantik 💕" diyerek kendi halimde takılıyorum. Arada şirinliklerine gülümsemeden de geçemem. Senin dediğin gibi herkes kendine baksın, kimseye bulaşmasın zaten! 😌 Peki sen gördüğünde belli etmeden gülümseyenlerden misin yoksa tamamen görmezden mi geliyorsun? 😊
Aaa süpersin, tam bir cool girl havası! 😎 Ama içten içe de çat diye bi yorum yapıyorsundur bence, itiraf et hadi! 😂
Cevap
31Cevap
Bence ayıp yani niye öyellee bilmiyorum
İçimden ne söylenirim ne de bakarım
Görmezlikten geliyorum
Özelimi özelde yaşarım, gördüğümde de başımı çevirir geçerim.
Teşekkür ederim 🥰🙏🏻
Bazen ekmek almaya giderkene zombi gibi önüme çıkıyorlar keş olduklarını sanıyordum bakıyorum değil gülüp telefonuma bakıyorum yalandan jsjsjs
Hoş değil ya benim magaramda hiç öyle şeyler olmuyor trene bakar gibi bakmamı istemiyorlarsa benim gözümün önünde rahat dursunlar hejdjdjdjdj
Artık yaşlıyım ya tükürüp sayıyom bende püü utanmazlar diye 🤣🤣🤣
Huysuzlukta yüklendi biraz 🤣
"Mutlu olsunlar" diyorum.
Bazen de "ayıp ya hiç utanma kalmadı" diyorum.🤣
Seviniyorum be seviyolar seviliyolar diye insan kendi haline üzülüyorum ama yine de seviniyorum
☺❤
Hiç bir şey yapmam. Gayet mantıklı ve doğal görüyorum. Sevgi, çekim ister istemez bu sonucu doğuruyor. Bende öyleyim. Sarılır, öper, koklarım..
Milletin içinde, otobüste öpüşme falan olmaz tabi canım. Bir de milletin nazarı da çok değiyor.
Daha neler görüyoruz neler hazımsızlığa yol açan keşke 2 öpüşme olsa :) asfafs
Yanlış sonuçta tabi bizim toplumumuza uygun değil...
her şeyin yeri ve zamanı vardır, dışarıda fazla abartıya kaçmak gerçek sevgi değildir. Ciddi düşünen biri bunu herkesin içinde yapmaz zaten, kıskanır
Görmezden geliyorum onlar ulu orta yaşasa da mahremiyet diye bir şey olduğunun farkındayım. 🌺
Ahjsjsjss bir şey olmaz düzeltmesen de espri yaptığını düşünürdüm canım benim bizim aramızda öyle yanlış anlamalar olmaz 🌺😘🌸
Canımsın biliyorum tabiki de 🦋😘🌺
Darısı başıma diyorum😅
Yani umrumda olmadıkları için direk bakmadan yoluma devam ediyorum
Bir şey yapmıyorum çünkü dışarı çıkıp dolaşmıyorum. Evden işe işten eve.
Kimseye bişey demeye hakkimiz yok TV de sevdiğimiz dizide görünce nasıl oralı olmuyorsak bu da öyle
Çekirdek kola yapıyorum izlemesi keyifli oluyor hemde vakit geçiyor en azından biz yapamıyoruz onlar yaptı mutlu olsunlar..
Herkesin kendi tercihi cidden inancım olmasa bende yaparım inancı olmayana da saygım olduğu için beni cidden ilgilendirmiyor
Herkesin sevgilisi yanında benimki nerde diye düşünüp üzülüyorum
Dik dik bakıp rahatsızlık vermemek için başımı çeviriyorum
Yani görünce dediğim şey içimden
Benim ne günahım vardı Allah'm benimde mutlu olmaya halkım yokmu soruları.
Mutlulukları daim olsun Bir ömür boyu mutlu olsunlar diye dua ediyorum
Ucimizde uhdesinde kaliyor biz de yapabilirdik diye
Yani pek bir şey hissetmiyorum açıkça normal geliyor bana artık. 😄
Her şeyin yeri zamanı vardır. Hoşlanmam öyle tiplerden, cıvık olmamak lazım
Kör taklidi yapıyorum. d

Şöyle mahzun bir bakış atar geçerim
Alkış tutuyorum.
Bir defasın da biri bu davranışıma tepki gösterdi.
Neden yaptınız dedi.
Tebrik ediyorum.
Dedim.
Teşekkür ettiler.
İnsanlar sevgilerini çok abartı olmadığı şekliyle yaşamasında ne var bunda.
Kötü bir şey yapmıyorlar ki
Gayet tabi.
Kötü ve iyi arasındaki fark gibi.
Her zaman her yerde her çeşit insan var.
Zamanında sosyal medyaya düşen videoları hatırlıyoruz.
Öyle bir şey değil tabi.
Ben hiç bir söylemeyi uygun buluyorum.
Çünkü insan kendine yakışanı yapıyor.
Uzun zaman önce çok güzel bir söze denk geldim ve kulağıma küpe oldu.
Hiç unutmuyorum.
“Herkes her şeyin farkında ve hiç kimse hiç bir şeyi yanlışlıkla yapmıyor.”
Çok güzel değil mi?
Hata yok, karar vardır. Öyle tercih etmiş ve oyle yapmıştır. Bunu hep söylerim çünkü kimsenin biseyi hatayla yaptığına inanmıyorum inansam manipüle edilirim. Ama yapılanın bir tercih olduğunu kabul ettiğim gün çok şey değişti. Artık kimse hata yapmıyor herkes öyle yapmayı tercih ediyor. Bilinçli ve ne yaptıklarını biliyorlar. Özür dileseler kabul etmem. Eskiden üstüne ben üzülürdüm toydum tabii...
Bi tür banada ver diyorum ne yapacak gelip geçiyorum napsınlar kiralar olmuş şey gübü otel desen öyle parası evi olmayan nerde yapacak o işi artık sokaklara döküldüler
Abi gidin evinizde yapın biz sizin mahremiyetinizi görmek zorundamıyım
Diplerinde torpil patlatıyorum 😂
Tükürecek halimiz yok ahdhdh
En fazla bakmayız olur biter sjsj
Yoo bakarız ya umurumda değiller ahshs çoğu zaten 3 gün sürüyor
Bozulmuş yok, olmamış bu sjs
Merak etme iki gün biriyle sarılır sonra başka birinin kucağına otururlar sjdjdd
Kime yandığı belli olmayan sokak lambası sjsjs
Kısa mesafe dolmuşu da diyebiliriz shdhs
Amaa.. aaan ne yaparlarsa yapsınlar shshs
Vay be hayat onlara güzel diyorum
Evet..
Görmemiş gibi yapıyorum 😀😂
Ayıp be yatak odası mı burası diyorum içimden sksksk
Nazar olmasınlar diye bakmıyorum boolum. O kadar iyiyim bu konuda
Uluorta yerde öpüşenlere bağırıp kızıyorum. Silktir olup gidiyorlar
Bizim neyimiz eksik diyorum
Görmezden gelip geçiyorum ama içten şahsen böyle bir sevgilim ilişkim olmadığı için yakınıyorum maalesef
Bi sigara yakıyorum. Yoluma devam ediyorum
Göz tacizim olur birs gerginlik katarım
Görmemezlikten geliyorum
Sınır oluyorum İnanki
Nasılsa ayrılacaklar diyorum
Hiç umurumda olmuyorlar... Bakmıyorum bile...
Umrumda olmuyor görmezlikten geliyorum
Tebessüm ediyorum
Üzülürüm
Kendi halime😂
Aman ne romantik
Aynen
Sevgililer bazen dışarda öpücük yapıyorlar görmezden geliyorum daha öpüyorlar
🙈🙈 böyle haha
"bizde niye yok?" diyorum 🤣
Mk fakirleri diye küfür ediyorum
Beni nedense rahatsız etmiyorlar.
Dua ediyorum sonları bizim gibi olmasın
Beni ilgilendirmiyor
İmrenmiyorum
Nazar değdiriyorum
Çiçek. atalim
canim çekiyo🤣🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?