Evliliğin 10. Yılında aldatilinca çok umursamiyorsunuz?

Kocam eve bazen sebepsiz geç geliyor hiç skjmde değil açıkcası neredeydin diye sormam bile ben çocuklarimla evde keyifli vakit geçiriyorum gayet. Sevgisizliktende değil mesela veya bir sorun olduğu için değil. Evlilik maratonlaşmaya başlayınca o kıskanma tutku duygusuda kalmıyor. İlk seneler sürekli darlardım nerdesin eve gel falan gibi. Ama şimdi hiç umursamıyorum Erkekler yine kıskanıyor da kadınlarda kiskançlık durumu çok olmuyor ya seneler geçen evlilikte. Sizce
Evliliğin 10. Yılında aldatilinca çok umursamiyorsunuz?
Cevapla