AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
101Cevap
bence mantıksız olmuş , boyu değil bence başka nedenlerden ayrılmışsın
1.55 lerin bu özgüven beni çıldırtıyor yaa off allahım yarabbim 😆😆😆
kardeşimin boyu kısa ona böyle davranacak bi kızı kazığa oturtur karşısına geçip seyrederim. ucube pisliksin
Mükemmel bir görümce adayı görüyorum
1.60 ne lan elinden tutup parka götür çikolata şeker al
Beğenmediği biriyle kimse birlikte olmak zorunda değil belki en başta sorun olmaz herhalde diyerek ön yargıyla yaklaşmamaya çalışmış olabilirsin ama onun adına da üzüldüm yani
Öyle oldu
Olur öyle şeyler boş ver
Asla barışamayacak şekilde ayrıldık
Zaten ayrılmanın amacı o jsjsjsj
ayrılmal için bir bahane olarak görüyorum gerçekten seni seveneni ya da gerçekten yakışanı kaybedebilir sin umarım 🤞 iyi olur böylelerine asla acımam
Tamam doğan
Benim boyum 155, evlendigim kisi 190di. Ben de cocugum uzun olsun diye uzunla evlendim. Kizim 165 suanda 15 yasindq
14 yasinda
Boy konusunda sana katılmıyorum ama yalan söylediği için ayrıldığın iyi olmuş. Direk boyunu söylememesi özgüvensiz olduğu anlamına gelir.
Benim 1.70 boyum var. Eşim benden kısa 1.67
Yani boy değil, zeka önemli.
sana yalan söyleyen birisi ile olmazdı iyi yapmışsın
Küçük gibi görünür ama yalan yalandır
Hem sen kısasın hem o kısa. Olmazdı bu iş zaten. Dış görünüşünü beğenmediğin birisi ile olmaz
İlk bululmada kırmamak için söylemedim sonra baktım gerçekten istemiyorum ona bunu hissettirmeden başka bir bahane buldum ayrılırken. Gem dediğin gibi ilerde oğlumun başına ya da kızımın aynı şey gelsin istemem
evet haklısın. Kimse haksızsın diyemez sana
Allahimmmmmm daha düzgün ayrılık sebebi bulamadın mi
Çocuklarım kısa mı kalsın
İyiydi ayrılmışsın veriyor muydun ki ona da
Yok ona vermedim tüh
İyi yapmışsın az kullanılmış işte
Dimi
Senin boyun kısaysa sana da vermem üzgünüm 😌
1-83 benim boyum ama 🙃
Hala kısa.
Harbi buna neden vermedin hiç istemedi mi
Ayrıca bir Kerkük 183 se onu yuvarlardı sen de yalan söylüyorsun bence
İstese beni kaybedeceğini biliyor ve benim gibi kimse de acımaz ona
Benim boyum cidden 183
O zaman sen daha hiç vermedin mis gibisin desene
He canım
İyi olmus ayril tabi. Adam daha iyilerini hak ediyor. Mesgul etme adami.
Sen çok mu uzunsun kız? Yaptığın ayıp yazık üzüldüm çocuğa elinde değil ki boyu ne yapsın. Kinadigin her şey başına gelir unutma bunu. İlerde de biri seni başka sebepten terk eder.
Çok haklısın. Yok ya ben bu devrin insanı değilim
Ayrılmak da bir haktır. Ama sen de epey kısa bir bireysin maalesef. 155 cm nedir 😅
Bide barışmış mı. o sevgilinin ben var ya rezil herif
ben 185im ve yani ben de zorlaniyorum uzun birisini bulmakta bence an az 5-6 cm olmalı bi de baya kisaymis zaten erkekler kisa kizlari seviyo illa birini bulursun balim
gelişmeleri paylaş kızzzz
Yukarıya geç gidiyor gelişmeler
Olabilir kriterlerine uymuyorsa
Boy mu uzatacak
Evet
Madem ayrıldın boy icinuzak mesafe ilişkisi mı vardi aranızda boyunu söylemedi dedin
Hayırlı olsun
160 da erkekte cok kisa ya hepten o ne yani min bi 175 olmali erkek
Boy senin için önemliyse ayrılma nedenin mantıklı. İçine sinmeyerek devam etmek ikiyüzlülük olurdu aslında. Aksini iddia edenleri boş ver
Bu konuda seni yargılayamam 1.60 erkek için baya kısa ama keşke en başta reddetseydin umut vermeseydin
Bence gayet normal yani uzun olmasını istemiş olabilirsin bir 60 erkek bayağı kısa bence 1:55 kızın yanında aynı durur
Kardeşim çok mu önemli ne yapsın 1.60 diye kimseyle olmasın mı ben kısayim ölelim mi senin de belki kusurların vardır bir de kendine bak empati yap
Ne kadar bı zaman beraberdiniz? Ben 180 nim bnei bile kızlar kisa buluyor jajsjjdjdjksj
Junior dalkılıçlar ağlıyorlar işte xjlsnxld
4 ay
Junior dalkılıclar nedemek?
Murat dalkılıç olayını bilmiyor musun
4 ay bişey değil hiç vicdan azabi çekmeyen gerek Yok
Yoooo hiç bilmiyorum
Dimi doğru
Murat dalkılıç Merve boluğuru aldattı. Onunda boyu 173 falan da olay çok uzun üşendim anlatmaya
Tabiki'de evliler ayrılıyor sen 4 aylık ilişkini bitirmişsin bişey olmaz
Doğru
Senin yaşın kaç ilk defamı ayrıldın diye böyle vicdan yaptın inan sen ayrılmasaydin değer verseydin ileride o seni beğenmeyip bırakırdı
Onun beni beğenmeme gibi bir lüksü yok
23
Hayır ilk değil ama ilk kısa olan sevgilimdi
Niye öyle bir lüksü yok cirkinmiydi çocuk
O kaç yaşındaydı
Evet
25
Çirkin se niye sevgili oldunki birde ilişkiniz uzal iliskmiydi hangi şehirlerde yaşıyorsunuz
Gereksiz bir varlıksın sevgili olduktan sonra mı kısaldı boyu, böyle bir kriterin vardı madem neden birlikte oldun
İlgi
Kısa olduğu için diyorsun ama
keşke ayrılmasaydın küçük küçük çocuklarınız olurdu 😆 büyümeyen cinsten
Beni tek anlayan aensin
BDŞDKDDPKDŞEKDĞSKDPSKDL ÇOK GÜLDÜM barıştım yazısına go siss
En güzelini yapmışsınız hanımefendi bir de polise şikayet edin bence.
Buda bi düşünce tarzı oda yalan söylemiş sonuçta
Baştan sona haksızsın.
Teşekküüüüür
Barisman hata cünkü boyu uzamicak bu saatten sonra ama sana batmaya hep devam edecek
Yuh onun yalani da fazla abarti. ve ilk basta direkt kesmeliydin bence
Evet bu çok saçma bu aptal lık en azından çocuk senı de kurtulmuş
İlk buluştuğunda anlamadin mi bence bahane aramışsin
Lan gada millet koca bulamiyo koca şükret kizzz şükret jsjsjsjnsjsjs
Sen de çok uzun değilsin topuklu gidemem diye korktun mu
Yalan söylediği için ayrılmakta haklısın, icine sinmemesi gayet normal
13 cm yalanı çok fazla kız nasıl barıştınız
En azından çabalıyor be 🥹
Doğacak çocuklarım beni affetsin
Buradaki sorun boyu değil, yalan söylemesi.
Kimse anlamadı işte
Vurguladığın şeyin boynun kısa olması olduğu için olabilir.
İyi yapmışsın aşkın kısa erkeği annesi sevsinnnn
Yorumdakiler ağladı baya 😔
canım kızlari babası sevsin
@ismimineonemivarr al hepsi senin olsun tüm erkekler ismiminpnemivarr
Haksızsın
Peki
Çok saçma eğer seviyorsan.
Sevmiyorum. Şükür ki kurtuldum…
Hayirsilisi olsun hakkinizda.
Boy yüzünden sevdiğim birinden ayrılmam
Sevmiyordum sadece kurmak istemedim
Kudurtmaya devam yavrucum 😅
Nihahaha😈
Başından sevgili olmaman gerekiyordu
Doğru
Bana da 180 demişti 172 çıktı hahahah
Hepsi aynı ckslxnşs
Hediye aldıktan sonra mı sinmedi 🤣
Aldığı tüm hediyeleri kendisine geri teslim ettim. Ve ayrıca aldığı ilk hediyede silmedim 🖐🏻🖐🏽
Onu geçtim, yaptığın mantıksız
Tamam kadınlar en iyi erkeği seçer de ayrılma sebebi değil bu, ayrıca o da dürüst değilmiş
Yeni mi kısaldı?
Çekmiş yıkanınca
Geçmiş olsun yolun açık olsun
Teşekkür ederim
Yanlış yaptığını anlarsın
Nope sanmam
Bunu anlamak icin hayatin içinde olmak
Beyin sahibi olmak yeterli
Dimi
Kaç yaşındasın
20
40 yaşındayım ben kızım. Hayatın getirdiği noktaya gelirken kendim, çevrem bir cok sey gördüm. Ambalaj gercekten bir anlam ifade etmiyor
Anladım
Hayat paylaşmak için kendini anlaman tanıman gerekir. Kavramların değerlerin bir çok şeyi düşünüp hayatına alman lazım. Bunlara baktığın zaman görünüş anlamsız. Para da
Haklısın iyi yapmışsın seni kandırmış
Daha neler oldu arka planda onu bile Bilmiyprum
Neler oldu ki? Seni ayrılığa iten
4. Buluşmamızdı ve kendisi temas bağımşısı iyice sinirlendim bende çünkü sevmediğim için her hareketi batmaya başladı
Fazla temas olmaz kimi kabul eder kimi etmez doğru bir yaklaşım
Teşekkürler
Rica ederim.
Yalan söylemeseymiş iyi yapmışsın
Çok saçma bir sebepmiş
1.93 olarak konuşuyorum sende çok uzunsun sanki
Sen de kısasın knk? 😀
Boyu küçük işlevi büyük olur 😁
Sen görmeden mi sevgili oldun
İyi yapmışsın bi daha ayrıl 😂😂
182 kurtarırmı
Kurtulmuş senden. Kına yaksın