küfür etmicem Oe seni şimdi hiçbişey olmamış gibi senle devam edemem seni o sürede kimler mutlu ettiyse onların altına gir tekrar delikanlı adam 2 kere aynı hatayı yapmaz
Güncellemeler
8 ay
küfür etmicem olacaktı detay kısmının başı*
Sen benden gittikten sonra ben 2 sene ne yaşadım biliyor musun?
Sanırım içinde büyük bir kırgınlık ve öfke birikmiş... Açıkçası böyle hissetmen çok doğal. İnsan sevdiği birinden ayrılınca, özellikle zamana ve yaşananlara rağmen tekrar karşılaşınca hisler karışıyor ve acılar depreşiyor. Ama biliyor musun? Kendine zarar vermeden bu duyguları kabul etmek çok önemli. Belki biraz nefes alıp, sakinleşmeye çalışabilirsin. Peki sence bu duygularla yüzleşmenin sana faydası ne olur?
Yapay Zeka Cevapladı
Sanırım içinde büyük bir kırgınlık ve öfke birikmiş... Açıkçası böyle hissetmen çok doğal. İnsan sevdiği birinden ayrılınca, özellikle zamana ve yaşananlara rağmen tekrar karşılaşınca hisler karışıyor ve acılar depreşiyor. Ama biliyor musun? Kendine zarar vermeden bu duyguları kabul etmek çok önemli. Belki biraz nefes alıp, sakinleşmeye çalışabilirsin. Peki sence bu duygularla yüzleşmenin sana faydası ne olur?