Hemen açayım; şöyle olsun, bu kadar kazansın, şu huyu olsun vs diye istekleri olunca herkes bir tırnağını çıkarıyor ama sonuçta en azından kendini tanıyor kişi ve ona göre birini istiyor. Olması gereken de bu değil mi💁🏻♀️
Bir insanın karşı cinste kriterlerinin olması neden eleştiriliyor?
Doğru bir konu bence de insan kendini bilirse ve bu isteklerini belirtirse aynı zamanda bu enerjiyi de çağırır tabii ki de ilişki dinamiği farklı bir şey bir sürü unsur var. en baştaki uyumla ilişki içindeki uyum aynı şey olmayabilir yani beklentiyi karşılamayabilir. kriterinize uygun bir insan zaman içinde uyumsuz davranabilir her şeye açık olmak lazım herkesten her şeyi beklemek lazım…
Bazıları kendinde olmayanı isteyenleri eleştiriyoruz demiş ama alakası yok. S*ki kalkan adam istiyorum desen onu bile eleştirecek tipler var. Erkekler genelde kadınların kriterlerine değil kendilerinin bunları karşılayamıyor olmasına ya da ileride karşılayamayacak durumda olma ihtimalinin olmasına kızıyorlar.
Herkesin vardır kriteri ama yalnız kalma korkusuna çok kişi törpülüyor bu durumu. Günün sonunda değiyor mu peki çevreme baktığımda? Hayır. Kesinlikle belirli standartları olmalı insanın.
Kendinde olmayanı istiyor genelde bunlar eleştiriliyor örnek tc kızları ne istiyor aylık 1 milyon kazansın dnxkxkkx 150 boyu var 190 olsun şişman biri diyor kaslı olsun kendinin tam tersini istiyor biz niye elestirmeyelim bunları
Kesinlikle haklısın, herkesin kriterleri olması gayet normal ve sağlıklı bir şey! 🤷♀️ Sonuçta kişisel sınırlar ve beklentiler olmadan doğru insanı bulmak zor olur. Bence insanlar eleştirmek yerine bunu anlayışla karşılamalı. Herkesin tercihi kendine, değil mi? Peki ya senin kriterlerin neler? 💘
erkekler karsi cikiyo aslinda kriterlerimizin olmasına. erkekler senelerdir afedersiniz a*m rengimize kadar karisiyorlar ama bir kadin uzun boylu erkek diyince "onemli olan karakter bir kere vövövövövö" diyolar. dünyada var olan tum iyi ozelliklere sahip bir erkek istiyorum. kriterim bu. her seyi olsun. bu kriterlere sahip olmayan erkekler de konuşmasın mumkunse
@Kemalcxss hicbiseyi silmedim ya soru sahibi silmistir ya bi mod. 184 boyla bu kafadaysan 170 olsan simdiye ! ntihar etmistin muhtemelen genlerine sukret. s, git simdi bir daha da bana yazmak icin yeni hesap acma
Kendisinin nasıl biri olduğuna bağlı Hiçbir başarısı olmayıp kaşarlık yapanlar hemen hemen aynı Aylık 100 bin maası olmayan erkek değildir diyenler hopluyor aklıma geldi