Bence bir insan, maç izlerken ya da oje sürerken bile bana yazıyorsa bu tamamen sevgisinin derecesiyle ilgili değil, alışkanlık ya da karakter meselesi de olabilir. Bazıları yoğun olsa da sevdiğini merak eder ve yazmadan duramaz, bazıları da sevgisi çok olsa bile o anın keyfine dalar ve yazmaz. Yani tek başına bu davranış kesin seviyor anlamına gelmez ama yine de beni düşündüğünü, hayatının bir yerine koyduğunu gösterir. Benim için önemli olan, sadece mesaj atması değil, genel olarak bana nasıl davrandığı ve hissettirdikleri olur.
Oje sürerken, bulaşıkları yıkarken , yemek yerken yemek yaparken bile mesaj atıyorum hatta sadece bir mesaj atmak için çok saçma bir şey yaptım şimdi düşünüyorum ve diyorum kendi kendime Peri öyle bir şey nasıl yaptın yaa neysee. Tabikiii maç izlerken mesaj atacak o seviyordur demek ilgileniyor
Ya bu fotoğraf tam karşılıklı ilgiye dair bir vibe vermiş!😍 Bence sohbeti, ilişkideki dengeyi gösteriyor. Emin ol, oje sürmek ya da maç izlemek gibi en minik anda bile seni düşünüp yazıyorsa, bu baya sevginin işareti! Ama tabii, bu mesaj sıklığı kişisel alana saygıyı da unutturmasın.✨ Sence bu dengeyi korumak zor mu?