Yakın arkadaşımla eskisi kadar görüşmek istemiyorum, artık sıkıyor beni devamı aşağıda?

Kızın bana karşı bir hatası hiç olmadı bu zamana kadar, babam vefat etti babamın cenazesine geldi sağolsun yanımda oldu hep. Fakat son zamanlarda çok sıkıyor beni sürekli konuşmak istiyor ve sohbeti de çok boş ve sıkıcı bir insan. Bilmiyorum artık ondan çok sıkıldım eskiden böyle değildi gayet anlaşıyorduk hep sohbetimiz akıyordu genelde ama şimdi öyle değil hiç konuşasım gelmiyor. Beni kendinden soğutacak bir hareket de yapmadı ancak dediğim gibi onunla görüşmeye giderken bile zor görüşüyorum ya. Sizce bu durum nasıl düzelecek?
Yakın arkadaşımla eskisi kadar görüşmek istemiyorum, artık sıkıyor beni devamı aşağıda?
Cevapla