Dostumla küstüm sürekli aklımdan çıkmıyor onunla konuşmayı özlüyorum ne yapmalıyım?

Ona uzun bi veda mesajı attım hoşçakal dedim çünkü o birden koparttı arada ki bağları. sanırım nişanlısı benimle konuşmasını istemiyor ama ben onu çok özledim 4 aydır konuşmuyoruz ne yapacağım?
Dostumla küstüm sürekli aklımdan çıkmıyor onunla konuşmayı özlüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla