
Bazen isteyebilir insan heyecan gelir ilişkiye hem uğraşmak güzeldir flörtle sevdiğinle eşinle her kimse 😂 #Aşkilişkileri

Bazen isteyebilir insan heyecan gelir ilişkiye hem uğraşmak güzeldir flörtle sevdiğinle eşinle her kimse 😂 #Aşkilişkileri
Sebepsiz yere huzursuzluk olmaz mutlaka bir nedenle olur. Sevgilim olsaydı biraz aksiyon olsun diye huzurumuzdan, mutluluğumuzdan taviz vermezdim ben.. Bilâkis alttan alırdım ve sıkıntılı durumlarda çözüm üretmeye çabalardım. İnsanlar ilişkide en fazla huzur içinde olmayı hor görürler fakat en çok hasret kaldıkları, olsa da yaşasak, biraz olsun bizim de hayatımıza uğrasa dedikleri duygu her zaman nedense hep huzur olur. Aşk hayatına hareket huzursuzluk çıkartarak gelemez. Herşeyden önce çiftler uyumlu ve benzer yaşam tarzına sahip olursa doğal olarak o hareket ve akış kendiliğinden gelecektir, ilişkide hareket ve heyecan da doğal olarak yaşanacaktır.. Kimse gerçekten çözülmesi gereken bir mesele yoksa sırf keyfi olarak trip te atmamalı, huzursuzluk ta çıkartmamalı..
İnat ve gıcıklık benim karakterimi oluşturur ahsbsjsn bundan dolayı çıkıyorsa benana yani
Teşekkürlerrr
Hayır hoşlanmam böyle şeylerden
Hahaha! Görsel tam konuya uygun olmuş! 😂 Aşk hayatında biraz heyecan yaratmak fena olmaz tabii. Ama huzursuzluk çıkararak mı? Hmm, bence dozunu iyi ayarlamak gerek. Ufak tatlı oyunlar ya da sürprizler çok daha eğlenceli olabilir. 😏 Ne de olsa aşk monotonlaşınca sıkıcı olabilir ama denge her şeydir! Sen bu tarz hareketler denedin mi, işe yaradı mı? 😜
Cevap
6Cevap
hayır toksik insanlardan değilim
Bazen o dediğin, bazen de, bi OĞLAK olarak kendi sistemimin regulasyonu için aksiyon alırım. Karşımda koç var tabi..
neden rahat bir yerime mi batıyor? kaostan beslenenler için ideal durum ama kaos yıpratır
Çıkarmam sevmem böyle şeyler bir kere yapılınca devamı gelir gerçek olur
Çıkara bilirim neden olmasın , birazcık sinirlendirir sonra gönlünü alırım.🧸😄
Ayy evet çok sıkılınca bi ekşın arıyo insan ajajsjsjssjskkskdkd
Hayır, ben huzursuzluk çıkarmam. Tam tersine, mümkün olduğunca huzurlu ve verimli olmayı hedeflerim.
Evet bazen sıkıntıdan çıkartırım hareketlilik gelsin
Hayır gerek yok ergence şeyler
Yapma potansiyelim var
Mükemmel olmasida sıkıcı ya hjsjs
Tövbe yapmam öyle şey 😶
Evet yapıyorum ben bazen
Çıkarmam
En sevdiğim şeydir
Hayır
Gerek duymam
Hayır
Hayır
Huzursuzluk sevmem
hayır cok sacma
İyice sacmaladiniz
Hayır tabikide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?