Niye benle iletişim kuran insanlar eninde sonunda beni terk ediyor?

Çok mu sıkıcı bir insanım çok mu hata yapıyorum herkes doğru bir tek ben mi yanlışım

Niye benle iletişim kuran insanlar eninde sonunda beni terk ediyor?
Cevapla