Aşk hayatın vazgeçilmez bir parçası mı, yoksa abartılmış bir hissiyat mı?

Nereye baksam mıçmıç çiftler, darlandummm...

Aşkı yaşamadan hayatı eksik saymak, aslında kendi gücümüzü küçümsemek değil midir?

"Özgürlük insanın özüdür" demiş Sartre; ama ben kahvedir diyorum :/ öyle bir şey işte..

Aşk hayatın vazgeçilmez bir parçası mı, yoksa abartılmış bir hissiyat mı?
Cevapla