Erkek arkadaşımla aram bozuk ayrılmak ara vermek istiyorum dedim sonra normal konuşmaya başladık bana çok özledim seni dedi?

Yurduna gelicem dedi bende kabul etmedim müsait değilim görüşmek istemiyorum şu an hazır değilim dedim kalkmış beni dinlemeden gelmiş yazmış bekliyorum bende gelmicem dedim o da gelme sıkıntı yok bekler giderim. Duş aldım saçım ıslak diyorum gel kuaföre gidelim kuruturum ben diyor. Ben de hayır görüşürüz gelmicem yazdım kapattım teli komple.

Kafayı yemek üzereyim sizce bu ne ya bu ne? Amaç ne böyle biriyle ilişki mi olur?

Erkek arkadaşımla aram bozuk ayrılmak ara vermek istiyorum dedim sonra normal konuşmaya başladık bana çok özledim seni dedi?
Cevapla