Kadınların 20’li yaşlarında ilgi istediği ama 20’li yaşlar sonrasında o ilgiyi eskisi kadar ilişkilerinde aramadığı sizce doğru mu?

31 yaşımdayım, şu an bir ilişkim de var ve sevgilim yoğun çalışan biri. Son zamanlarda (birkaç gündür) eskisi kadar çok konuşamıyoruz da ama ben bana açıklamasını yaptığı için o kadar çok sorun etmiyorum. Aslında ilişkim de uzak mesafe ilişkisi ama güvenimi zedeleyen bir durumu olmadığı için güven sorunum yok ilişkimde. Güven olunca arada daha anlayışla karşılayabiliyorum. Önceden olsa “Benimle ilgilenmeyen başkasıyla ilgileniyordur.” diye düşünürdüm ki ben bunu eski ilişkilerimde de yaşamış biriyim. Galiba güven olunca bu sorunlar da olmuyor.

Kadınların 20’li yaşlarında ilgi istediği ama 20’li yaşlar sonrasında o ilgiyi eskisi kadar ilişkilerinde aramadığı sizce doğru mu?
Cevapla