30 yaşından sonra kafalayacak enayi erkeği bulamayacaklarını biliyorlar, çünkü piyasada evlenmek için 25 liklerle rekabet etmek durumunda kalacaklar. Evlenip çocuk yapmak isteyen erkekler 30 yaşındaki kadına bakmaz, genç kadın ile evlenmek isterler. 25 yaşındaki erkek de genç kadın ister, 35 yaşındaki erkek de doğuracak genç kadın ister. 30 yaşına kadar p**iç erkeklerle takılırken yüzüne bakmadıkları evcimen, sakin, düzgün adamları 30 yaşına yaklaşırken nikah masasına oturtmaya çalışırlar, bundan iyi baba olur diye, çünkü üreyememe, anne olamama ihtimalinden kaygı duyarlar.
Aslında bunun evde kalmışlıkla alakası yok 20 li yaşlarda deli dolu oluyor aklı havalarda oluyor mantıklı düşünemiyor hepimiz bu yollardan geçtik bizde öyleydik belli bir yaşa gelince kişilik oturuyor insan ne istediğini biliyor daha mantıklı düşünüyor çünkü oyna zıpla nereye kadar her güzel şeyin bir sonu var insan duruluyor eskiden yaşadığı hayat zevk vermiyor artık ciddi ilişkiler daha sakin ve düzenli bir hayat kurmak isteği içine giriyor bu erkek içinde geçerli kadın içinde bak ben burada 20 25 li yaşlarda erkeklerle evlilik konusunda sohbet ettiğimiz zaman evlenipte napicam , FB takiliyirum en güzeli şuraya bunu yapıyorum diyor bu kişi şu an bu yasantidan keyif alıyor çünkü gençler kanları kaynıyor normal olarak ama gelsin 30 ,35 yaşına bu fikirleri değişecek bu yaşadığı hayatın boş olduğunu fark edecek yalnız olmak yaşamak belli bir yaşta güzel gözükse de beli bir zaman sonra ruhsal sağlığını bozar oyuzden de senin yaşındaki bayanlar daha ileriye dönük ciddi ilişkiler arar cevrendeki insanlara bak onların hayatlarını gözlemle ne denek istediğimi anliycaksın
Biyolojik saat devreye giriyor Yumurtalar omlet olma yoluna gidiyor. Bunuda hissediyorlar. Artık kısa dönem eğlenme amaçlı ilişkiler bitmeli ve evlenilecek sağmalık bi enayi Efendi erkek (beta) arayışına çıkıyorlar ziraa 30 larda yumurtalar omlet olmuş gitgide genclik biyolojik yapı gitmeye baslıyor Cinsel pazar değeri dusuyor
@lastnova Olayı çözmüşüz kardeşim Darısı zavallı enayi efendi erkeklerin başına Zira farkına varmazlarsa bi yandan sömürülüp bi yandan biynuzlanacaklar Gariplerim
@lastnova Dr. Redpili izledik geçen cenk hocayla canlı yayın yaptı hatta Centilmenler kulubu kanalında Rollo Thomassiylede yayını var çok iyidi oda neyse bakalım takildeyiz
25inden sonra romantik ilişki mi? Enteresan çünkü biraz daha olgunlaşmış oluyorlar ve bazi şeyleri idrak etme durumlari artiyor aslinda.
Ben hemcinslerime burdan seslenmek istiyorum; canim hemcinslerim. Hiçbir erkek uzun süreli romantiklige boyun eğecek genlere ve o tahammül seviyesine sahip değildir. Lütfen ilişki temelini romantiklik üzerine kurmak uzere programlamayin kendinizi. 25 i geçen hemcinslerim artık çocuk değilsiniz lütfen kendinizi üzmekle kalmaz kendi topugunuza sikarsiniz benden söylemesi.
Çağımızda hanımefendiler 25lerine kadar en az 5-6 tane toksik ilişki yaşamış oluyorlar. Bunca ilişkinin yorgunluğunu ve kırgınlığını romantik ilişki adı altında yara bandı olarak kullanacakları kişiye yansıtmak istiyorlar. Bu oyuna gelmeyin hemcinslerim...
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ya o bu değilde geçen gün yengemle konuşuyoruz 30 u geçince dul adamlara kalırsın gibi çirkin bir söz söyledi sinirden kan beynime sıçradı evimize geldiği için terbiyesizlik yapmak kırmak istemedim çünkü gerçekten sinirlerimi bozmayı başardı diyemedim ki kendi kızında 31 yaşında evlendi, senin damadın da kel evde kalmış bir adamdı diye.
Çiğlikten çıktıkları için olabilir. Kendimizi çok akıllı zannederiz. Ay bu sefer oldu deriz. Ama 30'dan sonra aklınla aşık olmak istersin. Bu kadar duygu yeter dersin. Bu kadar kalp kırıklığı yeter dersin.
hayatını birleştireceğin kişiyi bulmak istiyorsun. sevmek ve sevilmek istiyorsun.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Yalnızlık sıkıcı olmaya başlıyor hayatta çoğu hedefine ulaşmış oluyorsun, okul bitiyor işe giriyorsun mecburen ilişki de arıyor insan erkekler de aynı bence.
Günümüz kızları 18 25 arası gezelim takılalım düşüncesinde 25 yaşından sonra aklı başına geliyo kimi bişiler kazanmış kimi çok şey kaybetmiş oluyo ayakları üzerinde duran kızlar ilerliyo hazır erkek parası diyen kızlarsa genellikle bulduğuna şükreder seviyede oluyo 😎
aslında 15li yaşlarımızdan itibaren istiyoruz ancak karşıdan bekliyoruz bu yaşlara gelince de kendimiz adım atmayı deniyoruz yine de istediği gibi biri nadir insana nasip olur
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kadınlar erkeklere göre daha çabuk olgunlaşıyor daha duygusal varlıklar ve o yaş cidden bir ciddi düşünceği isteği oluşturuyor insana.
Genelleme yaptım hemen hemen o yaşlara kadar çoğu kızın aklında biri olmadığı müddetçe gündeminde ilişkiler yokken o yaşlardan sonra birdenbire gündeme oturuyor sanki
Valla ben 25e kadar çatışmalı ilişkileri seviyordum hep de öylesi denk geliyordu. Ama artık hanımcı romantik birini istiyorum. Bir yerden sonra çatışmak insanı yoruyor, sadece sevmek sevilmek istiyorsun 🤷🏻♀️
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
25 değil ki ben her zaman romantik ilişki yani artık ciddi ilişki arıyorum ama yok bulamıyorum.