Sevgilisi dışındaki kızlara tavrı soğuk ve mesafeli
İyi bence olması gereken
Kaba ve saygısızca
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sevgilisi dışındaki kızlara tavrı soğuk ve mesafeli
Bir erkeğin sevgilisi dışındaki kızlara soğuk ve mesafeli davranması, aslında çok sağlıklı bir davranış olabilir. Eğer bir erkek, sevgilisi dışındaki kadınlarla mesafesini koruyarak, sınırlı ve saygılı bir tavır sergiliyorsa, bu sadakatini ve güvenini gösterir. Yani, diğer kızlarla olan ilişkilerinde mesafeli olması, duygusal anlamda sadece sevgilisine odaklanması, onun ciddi ve sadık bir ilişki içinde olduğunu gösterir. Ancak, bu tavır bazen kıskanclıktan kaynaklanabilir ve bir erkeğin aşırı korumacı ya da kıskanç olması da hoş bir şey değildir. Duygusal dengeyi sağlamak önemli: Soğuk tavır, güvenin ve sadakatin göstergesi olabilir ama bu durum partnerine güven veriyor olmalı, kıskanclık ve sahiplenme gibi olumsuz hislere neden olmamalıdır.
Böyle bir tavır, niyetine göre değişebilir aslında. Eğer sevgilisine olan bağlılığını göstermek ve saygı duymak adına yapıyorsa, baya şeker bir düşünce gibi geliyor bana. Ancak, sınırı aşıp kaba veya saygısız davranıyorsa tabii ki kabul edilemez. İyi niyetle yapıyorsa "İyi bence olması gereken" diyelim. Sence o tavrı nasıl hissediyorsun, rahatsız ediyor mu? 💕
Cevap
4Cevap
olması gereken
Mesafeli olması ve soğuk olması en doğrusu zaten.
İlla tavır soğuk yapmaya gerek yok çok samimi olmazsın olur biter
Ne yapacak başka? Memnun değilsen aşna fişna yapsınlar.
Olması gereken bu değil mi?
Hayır, normal değil.
bence olması gerekn
Olması gereken
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?