Sevgilisi olanları kıskanıyorum çarşıda sosyal medya da mutlu insan görmek istemiyorum kötü biri miyim?

Heryerde mutlu birbirini seven değer veren çift dolu gene sosyal medya da birbirine sarılmış mutlu insanlar dolu aşırı derecede kıskanıyorum hiç de mutlu olsunlar gözüyle bakamıyorum.

26 yaşına girdim adam akıllı beni seven benimseyen insanlar çıkmadı karşıma bende sevilmek onemsenmek istiyorum hiç Bi hayalim olmadı şimdi düşünüyorum ilerde karşıma biri çıksa Allah bilir kaç tane kızla konuşmuşdur bunu da kafaya takıyorum bu ruh halinden nasıl çıkarım?

Sevgilisi olanları kıskanıyorum çarşıda sosyal medya da mutlu insan görmek istemiyorum kötü biri miyim?
Cevapla