Biriyle tanıştım ama beni üczek biri ama onlayken çok mutluyum nasıl ilerlemeliyim?

dün onla date gibi bi şey yaptık almancı hattı kullanıyor dışarda telefon kullanmıyor yani şu an yazdım ama dışarda %100 evde olsa direkt dönerdi ve bu durum beni kudurtuyor ben evcimen biriyim o çok sosyal biri şu an biz hiçbir şey değiliz zaten ama evleneceğim biri yani onla konuşmaya başlayınca tüm erkeklerle iletişimimi kestim çünkü zevk vermiyor bunla tanıştıktan sonra ama bu da beni hayatımı s*kmesinden korkuyorum

Biriyle tanıştım ama beni üczek biri ama onlayken çok mutluyum nasıl ilerlemeliyim?
Cevapla