Sevgilim rahat buluşabilmek için evlenmeyelim kafasında ama başka yol yok?

Arkadaşlar sevgilimle 7 aydır mutlu bir beraberliğimiz var kendisi tek yaşıyor farklı şehirde bir iki kez şehir dışı planı yaptık ama benim ailem geleneksel yapıda olduğu için sevgilimi öğrendikten sonra sorun haline getirdiler halam sevgilimin yanında bana hakaret etti hatta yanında oturduğum için sarıldığım için babamı da dolduruyor ve babam artık akşamları da buluşamazsınız böyle tanışma mı olur 7 aydır tanıyamadın mı diyor. Dün sevgilimle konuştuk buluşamamaktan evleniyoruz şu an resmen neden bu süreci keyifli yapacakken görev gibi yapıyoruz diyor ben de böyle istemezdim daha özgür ortamlarda birbirimizi tanıyalım ve olsun isterdim dedim. Ama yol bunu gösteriyor böyle yapınca ikimiz de mutsuz olacağız diyor sizce haklı mı? Ben de birbirimizle daha fazla zaman geçirmek istediğimiz için bunu yapacağız evlenmiş olmak için değil zaten dedim
Sevgilim rahat buluşabilmek için evlenmeyelim kafasında ama başka yol yok?
Cevapla