Neden sevgilim olmuyor? iyi düzgün bir erkek karşıma çıkmıyor? kendimi çok yalnız hisediyorum biyere birine ait hisetmiyorum?

Bana denk gelenler olmuyor platonik kalıyorum işler ciddileşince kaçıyor

ya da işte bir ilişkim oldu o da oyun oynuyormuş benle tipsiz bişeydi bide ergendi aldatmadan da büyük şeyler döndürüyormuş neyse işte

Neden yok böyke düzgün bir insan

Neden sevgilim olmuyor? iyi düzgün bir erkek karşıma çıkmıyor? kendimi çok yalnız hisediyorum biyere birine ait hisetmiyorum?
Cevapla