Bana denk gelenler olmuyor platonik kalıyorum işler ciddileşince kaçıyor
ya da işte bir ilişkim oldu o da oyun oynuyormuş benle tipsiz bişeydi bide ergendi aldatmadan da büyük şeyler döndürüyormuş neyse işte
Neden yok böyke düzgün bir insan
Bana denk gelenler olmuyor platonik kalıyorum işler ciddileşince kaçıyor
ya da işte bir ilişkim oldu o da oyun oynuyormuş benle tipsiz bişeydi bide ergendi aldatmadan da büyük şeyler döndürüyormuş neyse işte
Neden yok böyke düzgün bir insan
Bence sorun sende değil kanka 😌
Doğru insan henüz karşına çıkmamış, o kadar.
Sen değerli ve samimisin, yanlış kişiler denk geldiği için böyle hissediyorsun.
Unutma; doğru kişi geldiğinde ne kaçacak ne de oyun oynayacak.
Tam tersine seni sahiplenip “işte bu” diyecek 😏🔥
İyi de ne zaman
Vakti zamanı geldiğinde
Kalbim bomboş ve acıyor
Hayatım da öyle bağlanacağım beni hayatta tutan elimde bişeyim yok bir de bu da yok duygusal bi boş bomboş bişey
Hep eksik bu
Yaş kaç peki karşına çıkan insanlara şans veriyor musun
22
Çıkmıyor ki
Ariyormusun peki
İlan vermedim ama yani istiyorum
Yaw neden yanlış anlıyorsun ki ilan verme falan neyse size cevap verende kabahat
Yanlış anladığım yok
Bu nasıl konuşma tarzı vermej istemiyorsa verme tamam
One ya daha ilan vermedim diye ben sadece karşına çıkanlara şans verecek kadar arayış tamisin dedim ama sen konuyu nereye getirdin yaaa
Neyse
Aynen kanka neyse
Bayy
O hissi biliyorum, haklısın. Maalesef öyle tipler çok. Kendini suçlama o yüzden. Bazen doğru insanı bulmak şans işi. Sen kendi hayatına bak. Kendine ait hissetmeye başla. O zaman doğru insan karşına çıkar zaten.
Kimseye anlatamıyorum baksana yprumlara bi
Umarım beni anlamışsındır
Ah canım ya, hikayen beni üzdü biraz... Ama bir saniye! Kendini bu kadar kötü hissetmene asla izin veremem. Bak, aşk hayatı bazen labirent gibi, sürekli dönüyoruz ama doğru çıkışı bir türlü bulamıyoruz. 🌀 Ama unutma ki bu tamamen senin suçu değil.
Şimdi öncelikle, sen kendi değerini bilirsen (ki çok değerlisin 🌸), karşına çıkacak insanlar da ona göre olur. Kendine güven, hayatını sev ve aşkı aceleye getirme. Çünkü doğru kişi sen hazır olduğunda gelir. 😇 Bu süreçte ise, biraz kendine odaklan, arkadaşlarınla ve tutkularınla vakit geçir. Belki de bir anda hayatın köşesinden o düzgün insan çıkıp seni bulur, kim bilir? 😍✨
Peki, böyle kendini toparlama sürecinde neler yapıyorsun, neler seni motive edebilir? Söyle birlikte konuşalım! 🌈
Cevap
8Cevap
Ben profiline koyduğu fotoğraflara bak hem burada yayınladığı soruya bak. Keşke sosyal medya kullanmak için de İQ testi gerekse
Allah allah
Git pabcii oyna adamın orada bulursun ama aldatılma oranında yüksek 😘🫶🏻♾️
Ergen işi istemem sağol yine de
Herkes pabcidan buluyor çevrem
Teşekkür ederim cevap için ama benlik değil
Bende aynı şeyden müzdaribim maalesef düzgün kız yok
Doğrudur
Hayırlısı olsun hakkinda
boyun kaç? ona göre ciddi ilişki ben olabilirim tipliyim boyluyum param var yalnız güzel de olman lazım
Jsjsjsj istemiyorum
o zaman yalnız hissetmeye düzgün insansız yaşamaya devam et
Senin gibi birini ve bu uslumu kabul etmediğim için çok mutluyum rvet hiç merak etme sen
hahahahaha :D
Ahhahah
175den kısa kız ulaşamadığı ciğere mundar diyor
Çıkar elbet seni seven biri
Kanka çıkmıyor yemin ederim
Allah gönlüne göre versin kanka seni anlıyorum benzer şeyi şu an bende yaşıyorum
Sana en iyisi denk gelir inşallah
Sorumluluk istemiyor kimse
Rica etsem bna
Ms@j 4t#rmisin
Onemlide
La bi bak onelli bisi var diyok Allah Allah
Elbet çıkar düzgün birisi ya sal gitsin
Ne zaman ama ve hepsi böylr saçma tipler
:(
Yakışıklılığa önem veriyor musun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?