Sorum 30 yaş ve uzeri erkeklere boyle kadinı nasıl bulursunuz yani ilişki dusunur müsünüz?

Güzel bulduğunuz biri ama kendisiyle yüksek sesle konuşulduğu zaman gözleri dolan ve her şeye çok üzülen biri, zaten aldatılırım, üzülürüm, kullanılırım korkusuyla da kimseyi hayatına almamış biri, tek eşlilikten yana olan biri, yemek yapmayı bilmeyen biri, arkadaşı az, kendi halinde, yalnızlığı seven biri, açık giyinmeyen, sigara içmeyen, kullanmayan biri. Bu kişiyle ilişki düşünür müsünüz?

Sorum 30 yaş ve uzeri erkeklere boyle kadinı nasıl bulursunuz yani ilişki dusunur müsünüz?
Cevapla