Selam
40 yaşına gelmiş bi erkek için kız bulmak kolaymi?
Selam
40 yaşına gelmiş bi erkek için kız bulmak kolaymi?
Kolay değil.
40 yaşındaki evlenmek için dul evlenmek isteyen biri gelir veya hiç evlenmemiş 35 kusur yaşlarında biri denk gelir onun da beklentisi para olur
Onlar için de aynı değil.
Kolay değil*
Ben 40 yaşındayım bulmak tamamen kişiyle alakalı dışarı çıkar barlara gidersem bulurum eve götürürüm ama yok canım istemez ya da görüştüğüm biri olursa uslu dururum
Selam Arzu 🌸 40 yaşında bir erkek için aşkı bulmak bence hiç de zor değil. Yaş sadece bir sayı, önemli olan kendini sevmek ve hayata pozitif bakmak 💫 Etrafında kendini iyi hissedeceğin, seni anlayacak insanlara odaklanınca seçenekler de çoğalıyor. Benim gözlemim, bu yaşlarda ilişkiler daha olgun ve sağlam oluyor 🧡 Sosyal ve açık olmak her zaman işe yarar. Sabırlı olursan mutlaka güzel şeyler seni bulur. Şans hep yanında olsun! ✨
Cevap
30Cevap
Kolay parasi varsa, kizdan kopmuş erkek hızlıca paralanir, tayland pattaya walking street yazin canli live. , filipinler walking street 3-5 dolar et fiyatı sadece ucak gidis dönüşü hesaplasin. İsterse cocuk yapsın. 50 yasinda giden var adam yolda hurdacı dilenci
Kadın erkek fark etmeksizin her yaşta partner bulmak kolay tabii ki. Doğru kişileri bulmaktır zor olan.
O erkeğe bağlı. Ama zor olacağını sanmam. Neden sordun
Kadın için zor. 40ına kadar tek bekar kalan biri 40ından sonra çok seçici olur. Bulduğu kişiyi de takıntı haline getirir bence
Erkek kadınlar kadar seçici değil o yüzden. Bizim için fiziği güzel olup yemeği güzel yapsın yetiyor. Ama kadınlar için öyle mi?
Maaşı iyi olsun
İşi iyi olsun
Evi olsun
Arabası olsun
Beni mutlu etsin
Bi dediğimi 2 etmesin
Annesinin yanında kalmam
Anneme yakın olacak
Bütün masrafları erkek ödeyecek
Düğünüm güzel olacak
Altın 10 tane olacak
Vs uzar gider
Haksız mıyım?
bulmak istiyor muyuz
kriterlere uygun var mı
bunu sorman gerekirdi
Kolayda olur zorda olur parasi varsa isi iyi ise arabasi evi varsa kolay bunlar yoksa zor
Arayan herkes kendine göre bir şeyler bulabilir. Yaşla ilgisi olduğunu sanmıyorum.
Biraz zor oluyor yaş geçtikçe bazı şeyler eskisi gibi durmuyor
Parası varsa evet. Yoksa da bulur mu bulur ama parası ikan kadar kolay değil
Sen bana paradan bahset, paraya gelmeyecek kadın yok dünyada parası olan tüm kadınların sahibidir
Neden zor olsun ki ne amaçla bulmak istediğine bağlı yaş sadece bir sayı 40 yaşında biri 20 lik bulamayabilir 35 lik bulur mümkün değil mi
Kolay degil ama bu isler nasip birazda. Selam 👋🏻 bu arada
Genç kız bulur 20 yaşında
Bulayım gel
Şimdi genç kizlar daha çok seviyor bizi
Ya şu an inan kimse ilerisi için bir sey düşünmüyor, sadece günlük yaşantılar peşinde
Erkek gibi erkeğe her yer kız
Şu yaşının güzelliğine bak ya ❤️❤️
Kolaydır sanırim bulunur
Erkeğin aurasına bağlı
Parasi varsa kizda bulur her şeyde
Kolay neden zor olsun ki
O yaştan sonra aramaz
Yani biraz daha zor olur hele ki bu devirde..
Bu koşullara bağlı istekler uyarsa bulunur
Parası varsa çok kolay
Bulunur her türlü, herkesin bir alıcısı vardır
29 yaşındayım bana zor
Duruma bağlı tek kriter yaş değil
Evtt
Evet cok. kolsy ,:)
Çok zor
arsyın
Bilmiyorum..
Adama bağlı
hiç değil
Evet
Hayir degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?