Ben kendim 26 yasindayim ve kendisi tabikide 10 yas buyuk :( ne yazikki
gecen gelmis bana diyorki 16 yasindaki bi kizla konusuyorum, off sizce nasil degistirmem gerek kendimii :(
ben biraz cekingen ve yinede dinine duskun biriyim
Ben kendim 26 yasindayim ve kendisi tabikide 10 yas buyuk :( ne yazikki
gecen gelmis bana diyorki 16 yasindaki bi kizla konusuyorum, off sizce nasil degistirmem gerek kendimii :(
ben biraz cekingen ve yinede dinine duskun biriyim
Cevap
7Cevap
sil geç.
keske :(
lütfen sevdiğin adama bir tekme bas da bak bakalım acısı nasıl 50 yaşında oluyor onun
off keske yapabilsem yaa offffffffffff :(
Cinsellik konuşsan böyle demezdi
bunuda konustuk yinede :( ama ben yapamicami biliyor oda diyor zaten sen bkireyken sana dokunmam
sexting tarzı yapıyor musunuz?
pek degil, oyle bsaltmak icin felan yapmadik hic tabikide
Detaylı sormamın sakıncası var mı takip atsan? Üstü kapalı sormak istemiyorum
yok boş ver
İnan bana sadece seni dinlemek ve çözüm yolu üretmek istiyorum olgun bir birey olarak
sagol
Cesaretli ol ve gel. büyümenin ilk adımı
yaşına göre davranmıyorsun demekki daha olgun tavırların olmalı
Arada yaş fark var adam kendisini yaşlı hissediyordur bence olmaz bu kadar yaş farkı
adam halen kendini genc saniyo daha 20lik oldugunu dusunuyo
boş ver onu seni gerçekten seven hislerini anlayan seni olduğun gibi kabullenen birisiyle ol
cok dogru soyluyorsun :( l@net olsunn cok sevdim onu yaaaaaaaa :(
Saf mısın bas tekmeyi o zaman yürü yaşlı neneler ile takıl de
:(
ne gibi?
cunku cok seviyorum :(
Sessiz sakin biriysen olabilir
hmmm
Ayip etmiş böyle mi denir
evet :(
sevgili degiliz zatende ama iste kac senedir konusuyoruz
adam evli cunku :(
nebilim artik her neyse iste
niye
çocuksuysan normal
Degilim aslinda. Daha cok islamla ya da nasil dersin Allah kelimesini cok kullanirim. Yani allaha emanet ol, cok sukur felan. Veya haram olan seye haram derim veya nebilim iste
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bunun kesinlikle kendini kötü hissetmene neden olmaması lazım 🩵. İnsanlar farklı kişiliklere sahip olur ve bu aslında seni eşsiz bir birey yapar! Belki çekingenliğin ya da bazı konulardaki konuşma tarzın, onun bu hissetmesine neden olmuş olabilir ama gerçekten kendini değiştirmek zorunda değilsin. Sen nasılsan öyle güzelsin. Bence onunla bu durum üzerine açıkça konuş. Yani, çekingen ya da daha farklı bir iletişim stilin olduğunu belirt ve bunu sevdiği bir şey olarak görmesini iste.
Bu aslında ilişkilerde iletişim becerilerini geliştirmek için harika bir fırsat 🌸. Sence de açık ve dürüst bir konuşma yapmak kendine olan güvenini artırmaz mı? 💬 Ne düşünüyorsun?