Bir erkekle takılınca onun arkadasıylada takılmadım diye beni silmesi normal mi?

Arkadaslar prensip olarak takıldıgım bir erkegin arkadasıyla tanısmak görüsmek hatta konusmak bile istemem ama bunu istemeyince nedense konustugum erkek beni bırakıyo illa onun arkadasıyla da olmak zorunda mıyım bu erkekler niye bu kadar serefsiz ya bu tarz erkekler icin söylüyorum illa arkadasımda faydalansın diyenler için bir kadın size bazı engellerini kaldırmıssa bırakın size ait olsun neden paylasma derdindesiniz?…
Bir erkekle takılınca onun arkadasıylada takılmadım diye beni silmesi normal mi?
Cevapla