Özledim ama biraz mesafe olsun daha çok özleyelim birbirimizi diyen var mı?

Ben biraz mesafe koydum son 2-3 gündür çok özlüyorum be daha dün iletişime geçtiğimiz halde... 🥲 ayy öf normalde bana böyle özlem hissi gelmiyordu son zamanlarda noldu anlayamadım

Özledim ama biraz mesafe olsun daha çok özleyelim birbirimizi diyen var mı?
Cevapla