Ula meryem naptın rıfata naptın. Eyşan seni tanısa tövbeye dururdu tey Allahım..


Gidip her haltı yiyip yiyip sen başkasın diyenler mi :))
evet gelsin gelsin bayıldığım lezzet :))
onların hayatı bu kiminle beraber ona sarılıp onu yüceltirler dengeleri kolay kaçar ve bu insanlar ciddi mana da sorunludurlar. Kimliksizler...
Bu durum tamamen sana ve hislerine bağlı. Eğer karşındaki kişi hatasını içtenlikle anlamış, gerçekten değişmiş gibi görünüyorsa bir şans vermeyi düşünebilirsin. Ancak geçmişteki kırgınlıkların seni çok etkiliyorsa ve güven sorunu aşılmaz bir noktadaysa, geri dönmek sana iyi gelmeyebilir. Kendini ve mutluluğunu her zaman önceliğine al. 😊✨
Cevap
13Cevap
Hayır yanındayken hevesim cesaretim varken uzattığım eli bırakan biriyle hiç bir işim olamaz.
Geçmiş olsun yok öyle bir dünya..
Kişisine göre değişir, eğer zamanında affedilebilir bir durum olduysa, bana tamamen ilgisini sevgisini ve hissettirişini geri çekmediyse evet şans verebilirim.
Dönmem.. her şey zamanı da güzel.. Zamanın da anlam li.. Bir şeylerin değerini kaybedince anlayan insan.. Elindeyken kadir kıymet billeyendir.. Gene unutur :))
dönermiyim? tavuk döner mi? et döner mi? gerçi onlarıda Almanya'ya kaptırdık
şaka şaka her türlü dönmem usta
Pembe kar yağması ile aynı olasılıkta olabilecek bir şey.
Zaten dönen ben değil o olmuş oluyor ayrıca 🤪
Önemsemiyorum çünkü sahte geliyor sahte olan hiçbir şeye değer vermiyorum. Değer vermediğim bir şeyi de takamıyorum
Bunlara ne oldu sonra ya evlendiler mi Mihriban öldükten sonra izlemedim bayağı 🙂
Rıfat bununla evlendi mi
Yaptığı hataya bağlı bazen ufak kavgalarda sorun olmaz ama aldatma ihanet ya da emeği hor görmek gibi durumlar söz konusu olursa geri dönüşü olmaz
Benim değerimi kaybetmeden anlayan birini isterim.
Beni ilgilendirmez hdjfj ne mutlu sana hayat dersi olmjş derim
Dönmem başkası degersz davranmiski senin verdgin değeri aramış. sutlmislr kisacsi
Asla büyük konuşmayayım da beni kaybeden birinin beni bulma ihtimali sıfır🤣
İş işten geçtikten sonra son pişmanlık neye yarar?
Asla dönmem kaybettiği değeri kafasını duvardan duvara vurup anlasın
Hayır, bittiyse bitmiştir minnet etmem zaten ama minnet edene de meyletmem
Hayir... 2-3 kez bu lafı söyleyen oldu. Hatta bir kadina nasil davranmam gerektiğini senden öğrendim falan filan...
Kendi ağzıyla düşen birine dönmem yani kaybetmese zaten hiç değerimi bilmemiş demekki
Beni kaybedince değerimi anlayan adama 🖕🏻 el hareketini çeker, boşuna ayrılmadım oğlum senden diye bir ağzımı açarım, kendini öldü sanar aptal.
Ben olduğumla bir daha olmam
Dönülmeyecek şeyler yaptıysa dönemem
Kaybetmeden önce anlasaymış
Kesinlikle ikinci şans vermeyin böylelerine haketmiyorlar
Demekki başkası oldu ve hüsrana uğradı demektir. O kitap tekrar okunmaz.
Lan yine mi bunlar bir araya geldi
Yok yok gelmedi rıfat öbürkünü seçti neyse ki.
Körün gözü açılınca ilk attığı şey sobası olurmuş...
Dönmem engel atıyorum
Dönmedim anlamaya devam etsin
Zamanında Anlasaydın srfz derim
Dönmem. Kaybetmeden önce anlayacaktı...
Genel olarak kimseye geri dönmem
Hayır bundan sonra kaybetmezsin derdim
O hissi bana geçirmeli
Asla, bu mümkün değil.
Hayır. Gidende ayni kalmaz, kalan da.
Ulan varya beni de kendine Döndürdün...
Gebbbberrr denir hshshshshhsh
Hala düşünüyorsam olur
Geçmiş olsun o zaman
Hayır yallah baska kapıya
Hep öyle oluyor zaten ne hikmetse
Ben de onu bekliyordum 😒
Dönmem cünkü ben döner değilim
Çok oldu ama dönmem. O tren kaçtı beybi.
Dönerim ben enayiyim
O zamana soğumuş olurum ben istemem
Dönerdim
hayır
Hayır dönmem
Yemem o tarz şeyleri
Geçtiii
Dönmem
Hayır
Sktsin
Hayır
Biterse dönüşü olmaz
aradığını bulamamışmışta, değerimi anlamışmış
Hayır
Hayır
Dönmeyin kıymet bilmez merak etmeyin
Dönmüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?