Benden gidebilirsin ama benden vazgeçemezsin dediğiniz kişiler oluyor mu?

Ben hayatım boyunca bunu okadar çok yaşamışımdır ki burdada bunu çok yaşıyorum benden her giden kadın ya da erkek mutlaka pişman olup geri dönüyor bu hiç şaşmaz ama işte , iş işten geçmiş oluyor bazen özür dilemekte yeterli olmuyor zamanında o kıymet bilinmeli 🥺 o kadar yüreği ağzında güzel seven bir insanım ki ben hep insanların üzerinde bir iz mutlaka bırakmışımdır... oyuzden çıktığın kapıyı hızlı çarpma ki belki bir gün tekrar dönmek istersin diye boşuna demiyorlar 😏 benden gidebilirsiniz ama benden vaz -ge_çe_mez_si_niz 🤣🙈çıkın çıkın gelin anacığımmm

Güncellemeler
8 ay
SS teşekkürler 🙏🌸
Benden gidebilirsin ama benden vazgeçemezsin dediğiniz kişiler oluyor mu?
Cevapla