Sevgilimden ayrıldıktan sonra iç huzurumu kaybettim ne yapmalıyım nasıl huzurumu tekrar kazanacağım?

Hayatını bir erkek için mahvetmene ne gerek var demeyin burada konu sadece bir erkek değil aslında o gittikten sonra aileme olan bağımda da bir kopuş olduğunu hissediyorum eskisi kadar ilgili değilim sanki hiçbir yere ait hissetmemeye başladım dışarda her şey yolundaymış gibi gözüksede içimde bir huzursuzluk ve isteksizlik var 2 3 ay bu huzursuzluğu ve mutsuzluğu alışverişle dindirmeye çalıştım ama artık alışveriş yapmakta beni rahatlatmıyor her geçen gün kötüye gidiyor gibi hissediyorum
Sevgilimden ayrıldıktan sonra iç huzurumu kaybettim ne yapmalıyım nasıl huzurumu tekrar kazanacağım?
Cevapla