Merhaba arkadaşlar yedi yıllık uzak mesafe ilişkisi 1 sene uzaklaşan ve geri dönen erkek?

evet yedi sene uzaktan ilişkimiz oldu bir kere bile yanıma gelmedi annen beni kabul etmiyor dedi annem onaylamıyordu ne konuşmamı ne devam etmemi haklı sebepleri vardı ama dinlemedim onu sevdiğim için sabırla katlandım sabrettim bekledim ama hiç gelmdi ben üniversite mezunuuyum o güvenlik görevlisi okulum bitince birşeyler olur dedim ben yüksek lisans yapıcam deyince seni 2 sene daha bekleyemem dedi çok fazla sebep var herneyse bir anda beni sanki gitmemi bekliyor bitirmemi bekliyor gibi davranıyordu canım yanıyordu 3 ay aramadı aradım iyimisin neden aramadın vs sonra neyse ben de artık dayanamadım ve ne yazdım ne aradım yeter dedim çabalayan uğraşan taraf bendim ama elinin tersiyle itiyor gibiydi sanki beni şimdide bir sene sonra arayıp hayatımda biri var mı oldumu bunları merak edip olmadığını anlayınca benimde eskisi gibi olmadığımı anlayınca vazgeçmiyor yazıyor arıyor düzelticem annenle de aramı düzelticem senin de gönlünü almaya çalışıcam sadece bana izin ver diyor tüm dengemi bozdu bazen yumuşuyorum hala seviyorum ama kafam artık ddevam etmeme izin vermiyor yorgunum beni anlamasını istiyorum anlıyorum deyip ertesi gün gene bir yol bulup yazıyor arıyor herkese yıllarca saçma geldi ama ben onu sevdim bekledim sizce şansı hakediyormu

Merhaba arkadaşlar yedi yıllık uzak mesafe ilişkisi 1 sene uzaklaşan ve geri dönen erkek?
Cevapla