3yıllık uzak mesafe ilişkisi yaşıyordum 2 ay da veya 1 ay bir kere gelip beraber kalıyorduk ev kiramı ödüyordu vardıyalı işte olduğu için onun saatine göre iletişim kuruyordum ama mutlaka her gün görüntülü konuşuyorduk ben bir gün bu evdeyken fazla darladım peşpeşe aradım bu da sıktın bunaltın beni diye ayrıldı ailesine severek ayrıldım felan demiş her yere fotoğraf larımızı koyuyodu ve benden ayrıldı her taraftan engelledi bir ay olmadan da bir kızla sevgili oldu geri döner mi içim yanıyor o kadar geçmişimiz oldu
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
sizin ve onun yaşı nedir acaba? ve illaki unutulmaz ta ki sizin yerinize özellikle cinsel anlamda birini koyana dek koyduktan sonra her gün görüşmek varken neden ayda 1 olsun demeye b aşlayacaktır maalesef
Onun 26 benim 25
bence çok kendini bağlama gelsin diye. Üzüleceğin şeyler yaşamış olabilirsin ama artık yaşamayanda çok az diye düşünüyorum. Önüne bak sende kimse vazgeçilmez değildir bu hayatta
Zoruma gidiyor o kadar yalvardım ona
Kaçan kovalanır diye bir söz var ya kesinlikle doğrudur. Sonuçta sizin de bir gururunuz var ha bu demek değil ki gelmez. 4 yıllık bir ilişkisi olan arkadaşım ayrılmıştı üniversiteye gittiğinde sonra baktı ortalık kötü 6 ay sonra kıza bir mesaj attı ve o da onu bekliyormuş barıştırlar uzaktan yürüttüler onlarda 3 yıl kadar üniler bitip atanınca da evlendiler şimdi çocukları var yani olmaz değil.
Peki ayrıldığında başka kızlarla görüştümü
açık olacak ama gözünü onda açmıştı. illa merak ediyordu üniyede gidince biriyle orada konuştu sonra ilişki boyutu değişti baktı bununla evlenilmez geri sevgilisine döndü zaten o kız sayesinde döndü :D
Keşke bana da öyle bir durum olsa
e siz kabul edecek misiniz başkaları ile ilişkiye girmiş biri olarak dönmesini
Hayır pişman olmasını istiyorum bebim neler hissettiğimi bilmesini anlamasını istiyorum
Mevzu asla o olmayacak sizin ne hissetiğiniz vs vs önemli olan şu an o bir başkası ile yakınlaşacak belki de sizde bulduğundan daha çok şey bulacak onda ve onda kalacak ilişkinizin boyutunu bilmiyoruz sonuçta ama erkek için cinsellik çok önemli ya maalesef bu böyle sizinle ne yaşadı şimdi ne yaşıyor önemli bunlar
Emin ol bende yaşadığını hiçbir kız kolay kolay kabul etmez
ya işte belki de o yüzden kaybettiniz. ilk ne zaman cinsellik konusu açılmıştı konuşmaya başladığınız da ve ne zaman görüşmeye başladınız
Bir sene sonra
bu reelde görüşmedir sanırım konuşmada daha hızlı olmuş olabilir. Peki ne kadar ileri boyutta oldu acaba her istediğini almış mı oldu
Hayır evlilik kafasındaydı bu yaz nişan yapacaktık o yüzden bana saygılı dokundu
e bir anda ne değişmiş olabilir ki? soru biraz açık olacak ama ilişkiye girdiniz mi girmediniz mi? garip çünkü davranışlar
Knk sonunu okuyana kadar döner diyicektim yeni biri varsa artık gecti onla fanfinifon hayaller kurup yapiyodurki sen sal onu
Ama çok sıkılgan birisi imkansız mı yani
Knk senle 3 sene gecmis onla da 3 sene gider cokta sıkılgan sayilmaz ve sana gore sıkilgandir sıkılmistir 3 yil ne o kariya simdi 1 sene cennet yasatir bebek gibi davranir hatta konusurken derki eski sevgilim senin kadar anlayisli degildi tesekkur ederim der oper sen onun gozunde cingen gibi kalmissin
Yeni birini bulunca anilar umrunda olmuyo yeni anilar yasiyo cunku insan tavsiyem sende onune bak ve gercekten oyle davranmayacak beyefendi birini bulunca diyiceksinki yarabbi sukur
Olmaz diyorsun yani 😞
Asko benzerini yasadim o buldugu kisi zaten benleyken begendigi ya da gordugu vs kisi oluyo aklinda kalmiski ayrilinca sana donmek yerine baska tatlar aramaya cikmis
Geri pişman oldumu peki
Ne zaman pisman olucak sacmalama baska kızları operken dokunurken mi ahahaha
Olmaz yani 😞
Birisi olmasaydi dönerdi yeni ask acisi o olucak yani sal gitsin zaten o kadar onemli olsaydin 1 ayda yeni birine asik olamazdi kizim kendine gel ve 3 senelik iliskiyide bitirmek istemezdi
Yeni fıstıklar bul
İşte yapamıyorum başka birini düşünemiyorum
O aşk acısı çekmeden önüne ilk gelenle sevgili oldu nasıl sever onu
Bana hırsından mı yapıyor
Sacmalama sana hirsindan baskasini mi dokunup s... isteyecek ya asik olsaydi senden baskasina yaklasamazdi bile hersey seni hatirlatirdi
Haklısın
Knk ask acisi cekmedi cunku son zamanlarda senden sogumus. Gicik ettigin bi anda da onun etkisini gorfun seni istememis hayatinda neyi anlamak istemiyosun ya aw erkeklerine guvenmi olur millet 20 yillik esini cocuklarini bile birakiyo 2 gunluk sevda icin
Askm bende baska birini dusunemiyodum 1 ay sonra uzuntum hafifleyince insan gozunu aciyo herseyj anliyo sende birinden hoslanicaksin ve uzuntun biticek sakin ol Şu an imkansiz gelio ama tarzin olan birini tanirsin 1 ay icinde bekle ve gor nasi mutlu olucaksin hemde eskisi umrunda olmuycak buraya yaziyorum
Peki o kaybettiğine üzülürmü ben bana yaptığı zoruma gittiği için böyleyim o emek verdi bütün sülalesine beni anlattı şu an o kızı kimseyle tanıştırmamış
Hicbir onemi kalmadı tanistirmanin felan annesine babasina da ayrildik tartistik diyip konuyu sonsuza kadar kapaticak. Kaybettigine uzulmez knk yaa anla of baska biri var diyosun onun kicini hayal eden biri aaa ben o kizin kalbini kirdim diye aklina bile gelmezsin