Severek ayrıldım diyen 3 yıllık uzak mesafe ilişkisi yaşadığım ama her ay yanımda olan biri ayrılımca geri döner mi?

3yıllık uzak mesafe ilişkisi yaşıyordum 2 ay da veya 1 ay bir kere gelip beraber kalıyorduk ev kiramı ödüyordu vardıyalı işte olduğu için onun saatine göre iletişim kuruyordum ama mutlaka her gün görüntülü konuşuyorduk ben bir gün bu evdeyken fazla darladım peşpeşe aradım bu da sıktın bunaltın beni diye ayrıldı ailesine severek ayrıldım felan demiş her yere fotoğraf larımızı koyuyodu ve benden ayrıldı her taraftan engelledi bir ay olmadan da bir kızla sevgili oldu geri döner mi içim yanıyor o kadar geçmişimiz oldu
Severek ayrıldım diyen 3 yıllık uzak mesafe ilişkisi yaşadığım ama her ay yanımda olan biri ayrılımca geri döner mi?
Cevapla