
Bence ilk buluşmada aile sorunlarını anlatmak hiç olmamalı ya. Daha yeni tanışıyorsun, karşı tarafı boğar. Zamanla açılabilecek şeyler sonuçta 🙂

Bence ilk buluşmada aile sorunlarını anlatmak hiç olmamalı ya. Daha yeni tanışıyorsun, karşı tarafı boğar. Zamanla açılabilecek şeyler sonuçta 🙂
olmadığın biri gibi davranmak. Karşı taraftan tepki görmemek için evet ya bende aynen öyle düşünüyorum tarzında yorumlar yapıp ilerleyen zamanlarda buna karşı çıkmak
Merhaba bitter, bence ilk buluşmada karşı cinsle yakınlaşmak bir hatadır. Öte yandan karşı cinsi tanımadan evine gitmek hatadır. Kalabalık salaş ortamlarda buluşulmalı ve karşı cins tanınmaya çalışılmalı. Şunlara da değinmek istiyorum; mesela sohbet esnasında karşıdaki kişiyle göz teması kurmamak, sürekli 📱telefonu kurcalamak, sohbet esnasında karşı ➡ tarafa söz hakkı tanımamak, sürekli kendinden söz etmek, kendini övmesi , sorgulayıcı tutumlar, önceki ilişkileri sürekli gündeme getirmek. Gidilen restaurantta çalışan personele karşı saygısız, küçümseyici bakışlar, irite edici tavırlar, benim rahatsız olduğum noktalar bunlar. 🥂🧚♀️❤
Baş başa buluşmak istemek veya eve götürmek için otel veya gece buluşmak istemek vs
Bunun dışında ilk buluşma 1 veya en fazla 2 saat olmalı guzel sohbet aile değil siyaset konuları asla acilmamali bence kendileri hakında konuşmak daha samimi ve gzurl

Bir de ilk bulusmada sohbet de eski sevgilinizle ilgili sorunlari anlatmayin direk s... olup gidesim geliyor ki gittim.
Kesinlikle haklısın! İlk buluşmada aile sorunları, geçmiş travmalar ya da aşırı ciddi konular konuşmak ilişkiye "start" değil, "game over" verir resmen. 😅 Daha keyifli, hafif ve eğlenceli şeylere odaklanmalı. Mesela hobilerden, tatil planlarından bahsetmek gibi. Peki sence, konuşmayı hafif tutmak için en iyi konu ne olabilir? 😊
Cevap
14Cevap
İlk buluşma onemli ve bunu madde halinde saysak hayat sorunları eski ilişkiler olur ama telefon la mesgul olmayip sadece tanima odaklı gidilmesi tavsiye ediyorum
Sürekli eski sevgiliden bahsetmek.
Bence ilk buluşmada yapılmaması gerekenlerin başında eski sevgili muhabbeti geliyor. 🚫
kesinlikle katılıyorum
Beklentiyi yüksek tutmamak.
Abicim daha ilk buluşmadan sözler veriliyor vaatler veriliyor öyle yapcaz böyle yapcaz şöyle yapcaz diye.
Ben söyleyeyim;
Eğer amaç date tarzı bir şeyse yemek yersiniz azcıkın konuşursunuz özgüveninize bağlı olarak. Zaten o da yoksa birbirinize bakar susar durursunuz :D
Tabiki sende haklısın fakat şimdi hayatına giren insan seninle ciddiyse baştan sana herşeyi anlatmak isterki sonrasında sıkıntı yaşamak istemesin bazen sadece insan kendini dönebileceği bir kişi arıyor bir sevdiği arıyor bazen dertlerimiz Okadar derin olabiliyorki söyleyeyimde rahatlayım diye bence kötü bir şey değil aksine kulak vermen gereketiği bir şey bana göre yani ☺️ yinede her insan farklı acılara sahip olduğu için bir şey diyemiyorum
İlk buluşma, iki kişinin birbirini keşfettiği, yeni ve heyecan verici bir tanışma anı. Bu anın enerjisini geçmişin gölgesiyle bozmamak lazım.
Odak noktası, o an ve o anı paylaştığın kişi olmalı.
Rol yapmak. Sağda solda gördüğü red flag söylemlerine göre hareket etmek ve kendini kasmak. En rezili bu bence yapaysa zaten ne kadar meziyeti olursa olsun o iş yaş
Kaba olunmamalı. Her şeyi pat diye söylememeli. Telefonla ilgilenmemeli kime karşı olursa olsun alaycı davranmamalı
İlk buluşmada gereksiz samimiyet ve gereksiz uzun sarılması olmamalı
Lahmacunsuz gidilmemeli kadının kalbine giden yol midesinden geçer
İlişki dışında kalan her şeyi gündem yapmak.
Ümit bağlamayın ilişkinin devamı olmaya bilir 😅
kesinlikle ufak da olsa bi temas gerekli temas sonrası ne hissedeceğini görmüş oluyorsun heyecan mı yoksa bir boşluk mu?
Maddiyat konusulmamalı
Evlilik konusu açılmamalı
Eski sevgiliden bahsetmek
Baştan yapılmalı her şey
Bol soslu yiyeceklerden uzak durulmalı.
Sanırım eski sevgiliden bahsetmek
Buluşmak kesinlikle
Aile problemi şükür yok öyle
Eve davet etmek
Cinsellik
Hesabı erkek ödemeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?