1 ay önce biriyle konuşup ayrıldım sizce ayrılmakla doğru bir şey yapmışım mı?

Merhaba dışarıda biriyle karşılaşıyorduk. Karşıdan bana hep hayran hayran bakardı. Arabasıyla beni eve kadar takip ederdi. Bir gün arkadaşıyla ikisi tam karşımdan geliyorlar. Bu arkadaşına işaret yapıp benim gittiğim tarafa doğru gitmeye başladı. Arkadaşıda dolmuş durağında merhaba ben umut Insgramınızı verebilir misiniz dedi. Hayır dedim. İsminizi söyleyin dedi. Bende söyledim. Hemen benden tarafa giden arkadaşına haber gitmiş. Benim ınsgram adresimi nerden bulduysa istek attı arkadaşlar. Reddettim. Defalarca istek attı reddettim. Bir gün bişey kaybetmem tanışırız diye düşündüm. Tel numaramı istedi verdim. İlk mesajları ilgiliydi. Birinci buluşmada sürekli güldü arkadaşlar. Ben konuşuyorum yerli yersiz gülüyor. Beni arabasına çağırıyor. Birinci buluşmadan sonra mesajları azalttı. İkinci buluşma ben dışarı çıktım. Beni telefonla arıyor. Beni görmüş dışarda yürüyorum dedim. Sinirlisin diyor. Sonra oturuyoruz. Konuşuyoruz. Yüzünden ter boşandı. Bende neden bu kadar terledin diyince senin yüzünden dedi. Hadi eve gidelim dedi. İlginç bir adamsın dedim. Sonra 1 hafta ne mesaj ne arama yaptı. Bende engelledim arkadaşlar. Bir gelecek bir sevgi göremedim. Görüşleriniz?

1 ay önce biriyle konuşup ayrıldım sizce ayrılmakla doğru bir şey yapmışım mı?
Cevapla