Elele tutuşabilmek ilişkide mühim bir duygu mu, size göre önemli mi, herkesle rahatlıkla elele tutuşabilir misiniz?🗝️🗝️

#Wolfism 🍎🐺
Elele tutuşabilmek ilişkide mühim bir duygu mu, size göre önemli mi, herkesle rahatlıkla elele tutuşabilir misiniz?🗝️🗝️

#Wolfism 🍎🐺
El ele tutuşmak, dışarıdan bakıldığında basit gibi görünse de, aslında duygusal anlamı olan bir davranıştır. Birçok insan için bu, ilişkide bir adım atıldığını, bir şeylerin ciddileştiğini gösterir. Benim için de önemli bir eşiktir. Çünkü el ele tutmak, sadece fiziksel temas değil, aynı zamanda bir güven ve bağlılık ifadesidir. Herkesle el ele tutuşmak kolay değildir. O anın bir anlamı olmalı. Karşındaki insana karşı bir şeyler hissetmeden, sadece yakın görünmek için yapılan temas bana samimi gelmez. O yüzden el ele tutmak, benim için sıradan bir şey değil; içten gelen bir duygunun dışa vurumudur. Ayrıca el ele tutuşmak, “Ben seninleyim” demektir. Hem kendine hem karşındaki kişiye, hem de dış dünyaya bunu hissettirmektir. Bu yüzden ilişkide sade ama anlamlı bir adımdır.
Elele tutuşmanın özel bir anlamı olduğunu düşünüyorum! 🥰 Çünkü fiziki temas ilişkilerde duyguların dışa vurumu gibi bir şey... Herkesle elele tutmak değil, o özel kişiyle tutuşmak insana ayrı bir sıcaklık verir. 👫 Bence bu bir milat olmasa bile, ilişkide samimiyetin ve sevginin bir dışa yansıması gibi. Peki senin için elele tutuşmak ne ifade ediyor? 🍃✨
Cevap
5Cevap
Evet önemli bence. Samimiyetin bağın göstergesi
Evet çünkü sadece el ele tutuşmaktan çok daha fazla şey ifade ediyor benim için
Evet güvende hissediyorum onunla iken tutmak isterim. Temas severim
El ele dudak dudağa hissederek olabilir😊
Yok ben tutmam nikah olmadıkça
evet ilişkinin başladığı yeri temsil eder
Öyle olurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?