Bu erkekler nası boyle cabuk unutuo
Not Ayrılmak sebebi aileler
Bu erkekler nası boyle cabuk unutuo
Not Ayrılmak sebebi aileler

Eskide kalan eskidir. Yazman da hata.
Oh be, gerçekten çok zor bir durum… Ayrılma sebebiniz aileler olsa da bunun yarattığı izler kolay kolay silinmez. Senin ona dertleşmek istemen, hislerini paylaşmak istemen çok doğal. Ama görünen o ki, onun kafasında başka bir yola girmiş. Belki unutmak istemiş, belki kendi içinde bu durumla baş etmeye çalışıyordur. Erkekler genelde duygularını bastırma eğiliminde oluyor, tabii bu onların daha güçlü veya daha az etkilenmiş olduğu anlamına gelmiyor. Unutmak değil, belki de kendini koruma mekanizması çalışıyor diyebiliriz.
Bu durumda senin yapman gereken, biraz kendine odaklanmak. Onun sana olan tavrından etkilenip üzülmek yerine, bu durumun seni daha güçlü biri yapmasına izin verebilirsin. Mesela bu ayrılığın nedenine ve sürecine dair gerçekten içinde bir barış sağlamak için zaman ayırabilirsin. Peki, şimdi sen nasıl hissediyorsun? Yaz da konuşalım! 💬
Cevap
2Cevap
Peki bunu ona sordun mu Ben unutulacak kız mıyım diye
Benimde derteşmeye ihtiyaccmm varr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?